یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آموزش سفید کردن زیر بغل و دست های خسته از کار

عکس, آموزش سفید کردن زیر بغل و دست های خسته از کار
در این پست تخصصی از یاس فان تمامی روش های خانگی داروهای شیمیایی و روش های نوین سفید کردن زیر بغل در کلینیک های زیبایی را برای شما قرار داده ایم. هم چنین در انتها راه کارهای اساسی برای داشتن دستانی زیبا و نرم و سفید را ارائه کرده ایم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

درمان های خانگی تیرگی زیر بغل که سرعت کمتری دارند و تاثیر گذاری آن ها نیاز به صبر و حوصله و ادامه دادن این روش ها می باشد :

استفاده از آب لیمو :این کار را باید هر روز و پیش از حمام انجام دهید. لیمو یک سفید کننده طبیعی است که به تدریج رنگ پوست را روشن‌تر می‌کند. پس از حمام، کمی مرطوب کننده به پوست زیر بغلتان بزنید و تا چند روز از دئودورانت استفاده نکنید.
مخلوط زعفران :یک راه موثر و طبیعی دیگر که می‌توانید تاثیر آن را در دو روز مشاهده کنید استفاده از مخلوط کمی‌زعفران با دو قاشق غذاخوری شیر یا خامه است. این مخلوط را قبل از خواب به زیر بغل خود بمالید و اجازه دهید تا صبح بر پوست این ناحیه بماند. این مخلوط نه تنها رنگ زیر بغل را روشن تر می‌کند، بلکه باعث از بین رفتن بوی بد عرق نیز می‌شود.
ماسک مخصوص : یک مشت آرد نخودچی را با کمی ‌ماست، لیمو و کمی‌ زردچوبه مخلوط کنید و بر پوست زیر بغلتان بمالید. بگذارید ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند سپس آن را با آب ولرم بشویید.
سیب زمینی و خیار روشن کننده زیربغل: اجازه دهید پوست به مدت ۱۵دقیقه با سیب زمینی یا آب آن تماس داشته باشد. خیلی زود متوجه تاثیر آن خواهید شد. خیار نیز عملکردی مشابه دارد و می‌توانید به همان صورتی که از سیب زمینی استفاده می‌کنید، از خیار نیز استفاده کنید.
روغن نارگیل و ویتامین E:روغن نارگیل و ویتامین E نیز می‌توانند در کاهش سیاهی زیر بغل تاثیر بسیاری داشته باشند. کافی است روزانه کمی ‌از این روغن را بر پوست زیر بغل خود بمالید. روغن نارگیل و ویتامین E علاوه بر سفید کردن پوست زیر بغل ، باعث لطافت و نرمی‌ پوست این قسمت نیز می‌شوند.

درمان های پزشکی از بین بردن تیرگی زیر بغل :

ترکیب‌هایی از رتین آ، استروئیدها و هیدروکینون ممکن است اثربخش باشد. قبل از استفاده از این داروها حتماً با یک متخصص پوست مشورت کنید.یافته‌ها نشان می‌دهد که لایه‌برداری شیمیایی برای رفع سیاهی زیر بغل نیز مؤثر است.
ممکن است برخی از متخصصان پوست کرم تری لوما و دیگر محصولات سفیدکننده را پیشنهاد کنند.
فرایند سفید کردن زیر بغل. این روش به سفید کردن و پوست انداختن پوست تیره کمک می‌کند.

لیزر و بوتاکس برای از بین بردن تیرگی زیر بغل:

برخی متخصصان پوست بر این باورند که کاهش مو ایمن‌تر از استفاده‌ی مستقیم از لیزر است. ممکن است از بین بردن فولیکول‌های تیره رنگ مو، رنگ کلی ناحیه زیر بغل را بهبود بخشد.
بوتاکس . دلیل اصلی سیاهی زیر بغل ، تعرق بیش از حد است. با روش درمانی بوتاکس برای رفع سیاهی زیر بغل ، ممکن است میزان تعرق کاهش یابد و در نتیجه از ایجاد بو و تغییر رنگ پوست جلوگیری شود.زیر بغل خود را با تیغ نتراشید و در عوض به طور منظم اپیلاسیون انجام دهید. اپیلاسیون نه تنها مو را حذف می‌کند بلکه پوست مرده را نیز از بین می‌برد.یکی از سریع‌ترین روش‌های رفع تیرگی زیر بغل استفاده از لیزر است. لیزر در سریع ترین زمان ممکن و بدون هیچ عارضه‌ای، پوست این نواحی از بدن را روشن تر می کند. برای مشاوره در مورد استفاده از این روش و هزینه لیزر موهای زائد این ناحیه از تیم متخصصین ما بهره بگیرید.این وسیله انرژی نور را دریافت می‌کند و آن را به یک انرژی ارتعاشی کوچک تبدیل می‌کند. این انرژی ارتعاشی که برای رفع تیرگی زیر بغل استفاده می شود، رنگ‌دانه‌های پوست و مناطق تیره رنگ را تخریب می‌کند و در نتیجه باعث می‌شود پوست روشن‌تر به نظر آید.با ترکیبی از روش‌های درمان مناسبی که توسط مراقبت‌های معمولی خانگی حمایت شود، می‌توان نتایج رضایت بخشی از فرایند روشن کردن ناحیه زیر بغل بدست آورد.درمان با نیتروژن مایع، جای زخم‌های سفید رنگی به جا می‌گذارد که می‌تواند بسیار ناخوشایند باشد. استفاده مکرر از نیتروژن مایع منجر به ایجاد ظاهری پر از لکه همراه با نواحی قهوه‌ای رنگ متعددی می‌شود. فرایند درمان که به دنبال درمان با نیتروژن مایع انجام می‌شود، نیز بسیار کثیف و با تاول زدن‌های مکرر همراه است که نمی‌توان آنها را با آرایش کردن پنهان کرد.کرم‌های رنگ بَر به آرامی اثر می‌گذارند و تنها در موارد نادر منجر به نتایج رضایت بخشی می‌شوند.اکثر بیماران برای رفع تیرگی زیر بغل به ۱ تا ۳ جلسه درمان نیاز خواهند داشت؛ بسته به درجه تیره بودن و اختلال خاصی که درمان می‌شود. در این روش درمانی می‌توان حدود ۵۰ تا ۹۰ درصد کاهش رنگ را انتظار داشت.چشم‌ها با یک عینک محافظ پوشانده می‌شوند و یک لایه نازکی از ژل روی ناحیه تحت درمان اعمال می‌شود. لیزر روی پوست شما قرار داده می‌شود؛ همان‌طور که لیزر روی نواحی تحت درمان حرکت داده می‌شود، شما یک سری از تشعشع‌های نوری را احساس می‌کنید.بسیاری از بیماران بلافاصله بعد از درمان، یک تیره شدن اولیه‌ای در زیر بغل خود مشاهده می‌کنند. این تغییر رنگ اولیه یک واکنش تأیید آمیز است که نشان می‌دهد رنگ‌دانه‌ها با موفقیت توسط لیزر مورد هدف قرار گرفته‌اند. بعد از گذشت یک یا دو روز، نواحی تیره رنگ به صورت یک خال قهوه‌ای به نظر می‌رسد که به تدریج و با گذشت یک تا دو هفته محو خواهد شد. هرگونه نواحی تیره رنگی به آسانی قابل‌حذف است در حالی که اثرات لیز از بین می‌روند.درمان با ناراحتی همراه است اما ۹۹ درصد افراد، خیلی راحت درمان را تحمل می‌کنند. اگر کسی نسبت به لیزر حساسیت غیرمعمولی داشته باشد و عوارض لیزر زیر بغل مشاهده کند ، مسکن‌های مناسبی برای او تجویز خواهد شد.در صورتی که علت اصلی این عارضه حل نشود (مانند قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید به صورت پیوسته)، تیرگی زیر بغل می‌تواند در طول زمان دوباره بروز کند. بنابراین بعد از درمان به هر بیمار یک برنامه داده می‌شود تا احتمال بازگشت رنگ‌دانه‌ها را به حداقل برساند.چه رفع سیاهی زیر بغل و چه لیزر موهای زائد آقایان هر دو قابل انجام است.
زیبا سازی دست ها :
ماساژ دست:سفید کردن دستها و زیبایی پوست در طب سنتی یک متخصص طب سنتی درباره راهکارهای روشن کردن پوست دست، گفت:اگر ۶۰ گرم گلاب، گلیسرین و عرق شاتره را با کمی آب لیمو ترش، مخلوط کنیم و دست ها را با آن بشوییم دست ها تمیز و روشن خواهد شد.اگر خانم های خانه دار ۱۰ گرم آرد جو دو سر را با ۲۰ گرم شیر مخلوط کنند تا خمیر شود و سپس به دست ها بمالند باعث روشن شدن دست ها خواهد شد.وی تصریح کرد:استفاده از این مخلوط باید چند بار در هفته تکرار شود تا اثر فوق العاده آن روی پوست دست مشاهده شود.اگر دست ها را هر چند روز یک بار با آب لیموی تازه بشوییم علاوه بر تمیزی باعث روشن شدن پوست دست نیز خواهد شد.افرادی که مشاغل سخت دارند باید یک سیب زمینی را رنده کنند و آب آن را بگیرند و ۱۵ گرم گلیسرین به علاوه ۲۰ گرم آب لیمو ترش را به آن اضافه کنند و پس از مخلوط کردن، به دست ها بمالند تا آثار فوق العاده آن را ببینند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر