یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش صبحانه لاکچری املت قارچ و‌ سوسیس

عکس, آموزش صبحانه لاکچری املت قارچ و‌ سوسیس

رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل سیاه و آویشن به مقدار کافی
روغن مایع، پولبیبر و پودر سیر به مقدار کافی
قارچ ۷ عدد
تخم مرغ ۴ عدد
سوسیس ۲ عدد
پنیر ورقه ای ۴ ورق
فلفل دلمه ای ۱ عدد
طرز تهیه املت قارچ و‌ سوسیس
در ابتدای کار قارچ و سوسیس را به صورت ورقه ای اسلایس کرده و کنار می گذاریم، سپس فلفل دلمه ای را به صورت نگینی ریز خرد می کنیم و یک تابه مناسب روی حرارت می گذاریم.حالا مقداری روغن مایع درون تابه ریخته و اجازه می دهیم روغن به خوبی گرم شود، سپس سوسیس ها را به تابه اضافه کرده و به خوبی تفت می دهیم تا کاملا سرخ شوند. در ادامه قارچ را به تابه اضافه می کنیم.

حالا حرارت را کمی زیادتر کرده و به تفت دادن ادامه می دهیم تا آب میان بافتی قارچ کاملا کشیده شود. در ادامه فلفل دلمه ای را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا بوی خامی فلفل دلمه ای از بین رفته و سرخ شود.

در این مرحله رب گوجه فرنگی را به تابه اضافه کرده و تفت می دهیم تا بوی خامی آن از بین برود، سپس تخم مرغ ها را درون یک کاسه مناسب ریخته و مقداری نمک، فلفل سیاه، آویشن، پولبیبر و پودر سیر به آن می افزاییم.در ادامه تخم مرغ ها را به خوبی هم زده تا بافت آنها از لختگی خارج شود، سپس به صورت پخش درون تابه می ریزیم.

حالا اجازه می دهیم تخم مرغ بگیرد، سپس ورقه های پنیر را درون تابه روی املت می چینیم و حرارت را ملایم می کنیم. درب تابه را بسته و اجازه می دهیم ورقه های پنیر کاملا آب شوند. زمانی که ورقه های پنیر آب شدند، تابه را از روی حرارت برداشته، سپس املت قارچ و سوسیس را به همراه نان سنگک سرو می کنیم. نوش جان.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر