یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش فنگ شویی در زندگی با مربع لوشو

اگر میخواهید از شروع سال جدید یک زندگی جدید را تجربه کنید تمامی عادات خود در زندگی قبل را کنار گذاشته و بر اساس مربع لوشو  زندگی خود را سامان داده و فنگ شویی کنید. در این پست به شما می گوییم مربع لوشو  چیست و چگونه باید از آن استفاده نمایید.

عکس, آموزش فنگ شویی در زندگی با مربع لوشو

مربع لوشو نوعی مربع جادویی ۳ در ۳ است که طبق افسانه های پیشین ، امپراتور چین در طول عبادت خود یک لاکپشت خاص را می‌بیند. روی لاک لاک پشت علائم خاصی را مشاهده می کند . وقتی  آن علائم را رمز گشایی می کند یک الگوی جامع از قوانین طبیعی را پیدا میکند .

بر روی لاک این موجود یک ماتریس ترسیم شده است که اعداد ۱تا ۹ را شامل میشود . جالب است بدانید شما از هر سمت این اعداد را جمع بزنید به یک عدد مشخص میرسید . بهتر است کل زندگی خود را براساس مربع لوشو چیدمان و دکوراسیون کنید .

تعریف اعداد لوشو

عدد ۱ جدول
آب
جالب است بدانید عدد یک ، مربع لوشو به سمت شمال دلالت میکند . عنصر تشکیل دهنده عدد ۱ آب است . برای ایجاد تعادل و حس خوب در محیط بایستی از وسایلی که عنصر آنها آب است استفاده کنیم . وجود وسایل خاکی مثل ظروف سفالی،‌ کاشی،‌ سرامیک، کریستال و همینطور اجسامی که دارای رنگ خاکستری هستند میتوانند این تعادل را بر هم زند . جالب است بدانید حضور عنصر فلز در کنار آب میتواند انرژی مثبت محیط را افزایش دهد .

برای تقویت عنصر آب از اجسام فلزی ، لوازم برقی و اجسامی که دارای رنگ سفید و نقره ای هستند استفاده کنید . بهتر است بدانید قرار دادن اجسامی که متشکل از عنصر آب هستند مثل آکواریوم ، آب نما، تصاویر آب و اجسام آبی رنگ میتوانند انرژی افراد را افزایش دهند . توجه نکردن به این موضوع میتواند انرژی مثبت افراد را به انرژی منفی تبدیل کند .

عدد ۲ جدول
خاک
این عدد جنوب غربی را نشان میدهد . عنصر تشکیل دهنده این خانه خاک است . این عنصر نشان دهنده شکوفایی و روند زندگی بشری است . عنصر چوب نشان دهنده انرژی زندگی جدید ، رشد ، گسترش ، خلاقیت و سلامتی است . شما میتوانید از عنصر چوب برای دیزاین و دکوراسیون خانه خود استفاده کنید . از گیاه یشمی برای چیدمان خانه خود بهره ببرید ، به طور کلی این گیاه نمایانگر پول و موفقیت است .

بامبو یکی از این گیاهان سبز است . این گیاه به نام علف شانس شناخته میشود . نگهداری از آن میتواند حس خوبی را به شما منتقل کند . از نقش گیاهان در دکوراسیون و چیدمان غافل نشوید . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گیاهان میتوانید مقاله ( نقش گیاهان در دکوراسیون داخلی خانه و اهمیت آن بر زندگی ) را مطالعه کنید .

استفاده از تخت خواب ، مبلمان ، تجهیزات چوبی ، شمع و نیز الوار خام چوب میتواند انرژی محیط را متعادل و مثبت کند . اگر چوب متریال غالب شما است ، بهتر است از دکوراسیون روستیک برای زیبا سازی محیط زندگی خود استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سبک دکوراسیون داخلی میتوانید مقاله ( دکوراسیون روستیک ) را مطالعه کنید .

عدد۳ جدول
چوب
عدد ۳ نشان دهنده سمت شرق است و بر عنصر چوب دلالت میکند . به هیچ وجه از اجسام فلزی در این جهت استفاده نکنید . این وسایل میتواند انرژی و نیز نیرو افراد را کاهش دهند . در مجموع از تصاویر مربوط به عنصر آتش و همچنین اجسام قرمز و زرد رنگ که نمایان کننده عنصر آتش است خودداری کنید . برای افزایش انرژی می توانید از گل ها ، گیاهان، اجسام چوبی ، اجسام قهوه ای رنگ استفاده کنید .

عدد ۴ جدول
چوب
این خانه در جنوب شرق مربع لوشو واقع شده است . عنصر مربوط به این خانه ( چوب ) است . از قرار دادن عناصر فلزی و اجسام ساخته شده از آن دوری کنید . بهتر است از عنصر آب در این بخش استفاده کنید . به طور کلی آب به فراوانی ، رفاه ، حرکت ، پاکسازی و تصفیه اشاره میکند . استفاده از عنصر آب ، اجسام و تصاویر مربوط به آن و همچنین اجسام آبی رنگ به تقویت انرژی این بخش کمک می کند.

عدد ۵ جدول
خاک
این عدد به مرکز دلالت میکند . عنصر این خانه (خاک ) است . این قسمت ، محل تجمع انرژی ( چی ) است ، وجود عنصر چوب میتواند انرژی مثبت و نیز قدرت آن را کاهش دهد .

زمین به طور کلی دارای ثبات و امنیت است . در مجموع از رنگ های زمین (در درجه اول کرم و قهوه ای) برای دکوراسیون و چیدمان خانه خود استفاده کنید . این نکته میتواند تاثیر فوق العاده بر روال زندگی ما به جای بگذارد . برای تقویت این منطقه می توانید از عنصر آتش مثل : شمع ، شومینه ، بخاری ، اجسام قرمز و زرد رنگ استفاده کنید .

عدد ۶ و ۷ و ۸ جدول
فلز
عدد ۶ ،۷، ۸ مربع لوشو سمت غرب را نشان میدهند . عنصر این قسمت (فلز ) است . فلز با تمرکز و وضوح همراه است و رابطه مستقیمی با سلامت ، ثروت و عشق دارد . میتوانید از این عنصر خاص در محیط خانه استفاده کنید . قادر هستید با افزودن هرگونه پالت نقره ای به دکوراسیون خانه خود محیط را خاص تر کنید .

توجه نکردن به جهت قرار گیری وسایل و نیز تجهیزات میتواند انرژی شما را کاهش دهد و از طرفی قدرت تصمیم گیری شما را کم میکند . برای تقویت انرژی این بخش می توانید از عنصر فلز ، مانند وسائل آهنی ، فلزی ، اجسام نقره ای و سفید رنگ و تصاویر مربوط به آن استفاده کنید . اگر عنصر وجودی شما در مربع لوشو فلز است میتوانید از رنگ طوسی که تا حدودی نمایان گر حس فلز است بهره بگیرید . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ طوسی میتوانید مقاله ( ست رنگ طوسی در دکوراسیون و تزیین خانه ) را مطالعه کنید .

عدد ۹ جدول
آتش
عدد ۹ سمت جنوب را نشان میدهد . عنصر حاکم بر این خانه ( آتش ) است . آتش به جذب مشتری ، بهبود زندگی اجتماعی شما و پشتیبانی رابطه دلالت میکند . در مورد بازی با آتش در نوشته فنگشویی بارها هشدار داده ایم . زیرا توجه نکردن به این عنصر میتواند تنش های عصبی شما را افزایش دهد . عنصر آب در این قسمت باعث تخریب انرژی آتش می شود ، چرا که آب آتش را خاموش می کند . از قرار دادن اجسام نمدار در این جهت پرهیز کنید . برای تقویت عنصر آتش‌ بهتر است از شومینه ،‌ بخاری، شمع،‌ اجسام قرمز و زرد رنگ و‌ تصویر آتش برای دیزاین خانه خود استفاده کنید .

جایگاه اعداد
در این بخش میخواهیم انرژی حاکم بر هر عدد را برای شما شرح دهیم . برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص بهتر است ادامه مقاله را دنبال کنید .

شغل و روابط اجتماعی
روابط کاری به طور کلی یعنی تصمیمات هم آهنگ در چارچوب شرایط سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی بمنظور تنظیم روابط کارکنان و مدیریت، در جهت رسیدن به یک نتیجه ثابت و مشخص . اغلب صاحب نظران معتقدند که داشتن نظم در روابط کار میتواند بر بهبود شرایط کاری افراد تاثیر بگذارد .

به طور کلی روابط کاری سالم یک سازمان باید در چارچوب کارآیی ، بهره وری و رضایت شغلی افراد باشد ، توجه کردن به این موضوع ادامه حیات سازمان را تامین می کند . بایستی بدانید بی اهمیت شمردن این موضوعات میتواند تنش های عصبی در محیط کار را افزایش دهد و از طرفی بهره وری و کارایی افراد را کاهش دهد .

روابط دوستانه با شریک
رابطه دوستی میتواند حال عمومی افراد را بهبود ببخشد . به طوری کلی پژوهش‌ های بسیاری به ما ثابت کرده است که دوستی و روابط دوستانه با دیگران میتواند سرعت پیری مغز را به طرز قابل توجهی کاهش دهد .

روابط مثبت دوستانه قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش میدهد و موجب بهبود سریع زخم و جراحت در بدن میشود و حتی ریسک ابتلا به بیماری‌ های قلبی و افسردگی را کاهش میدهد .

فامیل و اقوام
خانواده اولین نهاد ارتباطی افراد با دیگران است . به طور کلی به دلیل ماشینی شدن زندگی امروزه بهتر است به این بخش بیشتر توجه کنیم . فرآیند مشارکت پذیری در زندگی میتواند حال عمومی افراد را بهبود ببخشد .

تاثیر گذاری عقاید ، باورها و ارزشهای دینی بر آرمانها و اهداف خانواده و مسئولیت پذیری اعضاء و تفاهم و توافق آنها ، از عناصر کلیدی نظام فرهنگی جامعه اسلامی است که موجب مشارکت پذیری اعضای خانواده میشود.

ثروت و دارائی
ثروت یکی از محبوب‌ ترین نیاز های بشر است . تمرکز روی جذب ثروت مادی در واقع یکی از قدرت های اصلی فنگ شویی است . به طور کلی فنگ شویی به شما ثروت نمیدهد بلکه به شما کمک میکند تا به دنبال ثروت و موفقیت بروید و برای آن تلاش کنید تا آن را به دست آورید . این قانون خاص به شما کمک میکند تا انرژی مثبت خود را افزایش دهید .

سلامتی
سلامتی جسمی برای افراد همان وضعیت خوب بدنی است که از فعالیتهای روزانه‌ جسمی مانند ورزش ، تغذیه‌ی مناسب و خواب کافی ناشی میشود . وقتی افراد کشور یا ناحیه‌ ای از جهان از اصلاح تغذیه، مراقبت‌ های بهداشتی، استانداردها و کیفیت بالای زندگی برخوردار باشند ، عموما کمتر به بیماری دچار میشوند .

در حقیقت ، اغلب افراد وقتی میخواهند سلامتی را تعریف کنند ، درباره‌ ی سلامتی جسمی حرف می زنند . امروزه آدمها پیوسته با خیلی از اطلاعات مربوط به ‌سلامت جسمی ‌برخورد میکنند و گزینش اینکه کدام مناسب و کدام نامناسب میباشد، بسیار سخت است . در مجموع بهتر است از یک اصول کلی پیروی کنید تا زندگی بهتری داشته باشید .

کمک و یاری
واقعیت این است که در طول زندگی هر فرد از افراد جامعه کمک و یاری میخواهد . حتی نیرومند ترین انسان‌ ها در بعضی مواقع به کمک و یاری نیاز دارند . براساس مطالعات تاریخی ، زندگی بشر از دیرباز به صورت اجتماعی بوده است. بدون زندگی اجتماعی ، امکان دست یابی به نیازمندی های متنوع انسان غیر قابل باور است . از این رو بدیهی ‌است که همه‌ ی ما برای موفق شدن به یاری دیگران نیازمندیم . پس کسی که رضای خدا رامی جوید و می طلبد ، هیچگاه کمک و یاری به دیگران را فراموش نمیکند .

خلاقیت
اگر بخواهیم در مورد معنی لغوی خلاقیت صحبت کنیم ، واژه خلاقیت از خلق کردن و آفریدن میاید . پس خلاقیت یعنی آفرینندگی . به عبارتی دیگر و دقیق‌ تر میتوان گفت خلاقیت یعنی توان ساختن یا خلق کردن چیزی جدید . این چیز جدید میتواند راهکاری جدید برای حل یک مشکل ، یک روش جدید برای انجام فرآیندی خاص و یا یک دستگاه جدید برای سهولت انجام برخی کارها باشد.

ولی همان‌ گونه که میدانید خلاقیت یک واژه علوم انسانی است . از طرف دیگر میدانیم که واژه‌ ها و اصطلاحات علوم انسانی معمولا یک تعریف مشخص و منحصر به‌ فردی ندارند . بنابراین دور از انتظار نیست که خلاقیت هم مانند سایر اصطلاحات و مفاهیم علوم انسانی ، یک تعریف مشخص ، دقیق و منحصر به‌ فرد نداشته باشد . به همین دلیل هریک از صاحب‌ نظران جنبه خاصی از خلاقیت را مد نظر گرفته و براساس آن تعریف خود را ارائه مینمایند .

موفقیت
موفقیت یعنی تحقق اهداف ، پس زندگی را بیهوده به خودتان سخت نگیرید . فکر نکنید که موفق شدن یعنی رسیدن به جایگاهی بسیار والا و عجیب در اجتماع . اگر حال بدنی شما خوب نباشد شما احساس خوشبختی نخواهید داشت . پس بهتر است با تعریف موفقیت به شکلی معقول و درست ، تمام دستاوردهای خود را پیاده سازی کنیم . بایستی اهداف را واضح تعریف کرد و برای رسیدن به آنها تلاش کرد .

رنگ اعداد مربع لوشو
با توجه به اینکه هر کدام از رنگ ها نشانگر هر یک از عناصر پنج گانه است . در ذیل به تفسیر هر کدام از رنگ ها در علم فنگ شویی و مربع لوشو می پردازیم .

رنگ سفید

رنگ قرمز
رنگ قرمز نشان دهنده عنصر آتش است . دقت نمایید که عنصر آتش در کنار انرژی بخش بودن ، جنبه مخرب نیز هم دارد. قرمز نماد ثروت و فراوانی است . از بکار بردن بیش از حد رنگ قرمز در دکوراسیون منزل بپرهیزید . استفاده زیاد از رنگ قرمز باعث بروز خشم و نگرانی می شود . از قرمز در جهت های غرب و شمال غرب(عنصر فلز) و مناطق جنوب، جنوب غربی و شمال شرقی استفاده نمایید.

سفید متعلق به عنصر فلز است . شما می توانید از رنگ سفید در جهات غرب و شمال غرب استفاده نمایید . بهتر است از رنگ سفید در مناطق شرق و جنوب شرقی استفاده نکنید .

رنگ خاکستری
خاکستری نماینده عنصر فلز است و دارای انرژی بخصوصی نیست . رنگ خاکستری در ترکیب با رنگ های دیگر می تواند انرژی یا بالعکس کسالت را تقویت نماید . رنگ سفید در جهات غرب ، شمال و شمال غربی تاثیر محسوس تری دارد . از رنگ خاکستری در جهت های شرق و جنوب شرقی استفاده نکنید .

رنگ آبی
آبی از رنگ های اصلی در فنگ شویی محسوب می شود و نماینده عنصر آب است . شما از رنگ آبی می توانید در مناطقی که عنصر چوب بر آن ها حاکم است مانند شرق و جنوب شرقی استفاده نمایید . از آبی در مناطق غرب ، جنوب و جنوب غربی به صورت محدود تری استفاده کنید .

رنگ سبز
سبز نمایانگر عنصر چوب است . سعی نمایید در دکوراسیون خانه از تنالیته های مختلف سبز بهره بگیرید . از رنگ سبز می توانید در مناطق شرق ، جنوب و جنوب شرقی استفاده نمایید . از گیاهان و درختچه های زینتی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید .

رنگ زرد
اگر محیط زندگی شما نور کمتری دریافت نمیکند بهتر است از رنگ زرد استفاده کنید . از رنگ زرد با تناژ تیره در مناطق شرق ، غرب ، جنوب شرقی و شمال غربی می توانید استفاده نمایید ، همچنین در مرکز ، جنوب ، شمال شرقی و جنوب غربی نیز می توانید از رنگ زرد برای تقویت عناصر این مناطق بهره بگیرید.

رنگ نارنجی
از نارنجی در مناطق جنوب ، جنوب غربی و شمال شرقی استفاده نمایید ، از رنگ نارنجی به دلیل آن که نماد آتش است در مناطق غرب ، شرق و شمال غربی و جنوب شرقی استفاده نکنید .

رنگ قهوه ای
قهوه ای عنصر چوب را تداعی می نماید . از قهوه ای در مناطق شرق ، جنوب، جنوب شرقی استفاده نمایید . رنگ قهوه ای روشن معرف عنصر زمین است و می توانید در مناطق جنوب غربی ، شمال شرقی ، غرب و شمال غربی از آن استفاده نمایید.

رنگ سیاه
سیاه نمایان کننده عناصر آب است . رنگ سیاه نشان قدرت و شجاعت است . در مناطق شمال ، شرق و جنوب شرقی می توانید از این رنگ استفاده نمایید و بالعکس در مناطق جنوبی از این رنگ استفاده نکنید

نتیجه گیری
دقت داشته باشید که اصول فنگ شویی در آغاز ممکن است پیچیده به نظر برسند . برای کسب اطلاعات کامل از متعادل بودن انرژی محیط زندگی تان بهتر است به صورت دقیق فضا را بررسی و ارزیابی کنید . شما میتوانید با استفاده از علم فنگ شویی انرژی قالب بر محیط خود را متعادل سازید . هنگامی که این جزئیات درست اعمال شود شما رضایت ، شادی و برکت بیشتری را احساس میکنید .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر