یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش نکته هایی برای پذیرایی بی نظیر از مهمان

عکس, آموزش نکته هایی برای پذیرایی بی نظیر از مهمان

برای یک پذیرایی لاکچری و بی نظیر و بی کم و کاست که مهمان شما را شگفت زده کند در قدم اول به یک سرویس چایخوری زیبا و جذاب  نیاز دارید . حتما به فکر خرید قند و نبات زعفرانی باشید و با همان چایی و قند همیشگی پذیرایی نکنید. حتما شیرینی بپزید یا از بیرون تهیه کنید.

مهم است بین ظرف‌ شیرینی‌ها، قوری و کتری، پیش دستی‌ها و فنجان‌ها هماهنگی فرم و رنگ وجود داشته باشد. استفاده از ظرف‌هایی که رنگ شاد و تند دارند، تصویر بسیار زیبایی برای بیننده ایجاد می‌کند. در کنار رنگ‌های شاد و تند می‌توانید از رنگ‌های خنثی مثل سفید یا کرم هم استفاده کنید تا تند بودن رنگ‌ها را خنثی کنید.

بهتر است حتما گل و گیاه‌های آپارتمانی زیبا داشته باشید، آن‌ها را در گلدان‌های زیبا بگذارید و در معرض دید مهمان‌هایتان قرار دهید. سرسبزی این موجودات زنده انرژی مثبت زیادی به حال و هوای مهمانی‌تان اضافه می‌کند.پخش موزیک ملایم یا هر موزیکی که به سلیقه شما و مهمان‌هایتان می‌خورد با صدای نه خیلی زیاد که مانع شنیدن صدای مهمان‌ها شود، راه دیگری برای بهتر کردن حال و هوای مهمانی است.

استفاده از یک رومیزی زیبا یا یک رانر شیک می‌تواند تکمیل کننده شکل ظاهری پذیرایی شما باشد. بهتر است رانر به فرم کلی سایر وسایل پذیرایی‌تان بیاید؛ برای مثال اگر فنجان‌هایتان لعابی و سنتی هستند، بهتر است از رانرهای طرح کاشی یا سایر رانرهای سنتی استفاده کنید و اگر مدل ست پذیرایی‌تان کلاسیک است، بهتر است از رانر یا رومیزی ساده و کلاسیک کمک بگیرید.

قرار دادن ظرف میوه روی میز مهمانی عصرانه به خودتان بستگی دارد. اگر به هر دلیلی به این کار علاقه‌ای ندارید یا دوست دارید روش خلاقانه‌تری به کار ببرید، به جای میوه از سالاد یا کوکتل میوه استفاده کنید. کافی است طرز تهیه چند سالاد میوه خوشمزه را بدانید و با توجه به میوه‌های هر فصل سراغ بهترینشان بروید. هزینه تهیه سالاد میوه بسیار کم است و روش به صرفه‌ای برای پذیرایی از مهمان‌ها محسوب می‌شود. سالاد را در کاسه‌های کوچک بریزید و به همراه چنگال یا قاشق کوچک در دسترس مهمان‌هایتان قرار دهید. بهتر است تا قبل از ورود مهمان‌ها، سالاد میوه را داخل یخچال نگه دارید تا خنک بماند و ظاهرش را بهتر حفظ کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر