یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش پامادور قاتق گیلانی غذایی شبیه املت

عکس, آموزش پامادور قاتق گیلانی غذایی شبیه املت

پامادور قاتق گیلانی در واقع غذایی است که هم مزه ی املت می باشد . برای درست کردن آن از تخم مرغ و گوجه فرنگی و پیاز استفاده می شود.(برای طعم بهتر پامادور قاتق می توانید، از سیر و یا پودر سیر نیز در پخت این غذا استفاده نمایید. همچنین می توانید، پیش از اضافه کردن گوجه فرنگی، مقداری رب گوجه فرنگی(یک قاشق) به آن بیافزایید.)

تخم مرغ/ ۱ عدد ……….نمک، فلفل و زردچوبه و روغن/ به میزان لازم

گوجه فرنگی/ ۵ عدد ………..پیاز/ ۱ عدد

در ابتدا درون قابلمه، مقداری آب بریزید و آن را بر روی حرارت قرار دهید، تا آب به جوش بیاید.سپس گوجه فرنگی ها را بشویید، بعد آن ها را داخل آب در حال جوش بریزید.پس از گذشت ۳ دقیقه، قابلمه را از روی حرارت بردارید و گوجه فرنگی ها را از درون آب خارج کنید.در ادامه طرز تهیه پامادور قاتق باید، پوست گوجه فرنگی ها را بعد از سرد شدن بگیرید و گوجه فرنگی ها را به صورت نگینی درشت خرد نمایید.

حال باید درون تابه ای، مقدار کمی روغن بریزید و آن را روی حرارت بگذارید و پس از گرم شدن روغن، پیاز را که از قبل به صورت نگینی خرد کرده اید داخل آن بریزید و تفت دهید، تا پیازها طلایی رنگ شوند.در مرحله بعدی، زردچوبه و گوجه فرنگی خرد شده را نیز به آن اضافه کنید و تفت دهید.سپس باید تخم مرغ را روی مواد بریزید(نباید تخم مرغ را هم بزنید) و اجازه دهید، تا تخم مرغ با حرارت کم بپزد و در آخر فلفل و نمک را اضافه نمایید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر