یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش پختن سوپ گران قیمت مارچوبه

عکس, آموزش پختن سوپ گران قیمت مارچوبه

یکی از سوپهای مجلسی و گران قیمت برای مجالس سوپ مارچوبه است که شما برای درست کردن آن علاوه بر مارچوبه به قارچ اسلایس شده،نشاسته ذرت،برنج پخته شده، پودر آویشن ، کره و .. نیاز دارید .برای رقیق شدن سوپ نشاسته ذرت را می توانید حذف کنید.

جعفری خرد شده: نصف پیمانه …………….قارچ اسلایس شده:نصف ۱ پیمانه

مارچوبه: ۴۵۰ گرم ……………………..برنج پخته شده:۲ پیمانه

پیاز خرد شده: ۱ پیمانه ……………………..نشاسته ذرت: ۳ قاشق مرباخوری

آب مرغ: ۶ پیمانه ……………………پودر آویشن: نصف قاشق مرباخوری

کره:۳ قاشق غذاخوری ………………..نمک و پودر فلفل: نصف قاشق چای خوری

آموزش :
ابتدا بعد از شستن مارچوبه پوست ضخیم پایین آن را گرفته و در تکه های ۱ سانتی متری تقسیم و خرد کنید.سپس پیازا را در قابلمه ای متوسط در مدت زمان ۴ دقیقه تفت داده و بعد قارچ ها را به آن اضافه کرده و مجدد تفت بدهید.

پس از اینکه پیاز و قارچ را تفت دادید عصاره مرغ،مارچوبه و ادویه ها را بیافزایید و درب قابلمه را گذاشته و اجازه دهید سوپ به جوش بیایدپس از اینکه سوپ به جوش آمد حرارت شعله را کم کرده و ۳۰ دقیقه فرصت دهید تا سوپ با شعله کم بپزد.

حال نوبت به اضافه کردن برنج رسیده است پس از اضافه کردن برنج ⅓ پیمانه آب را با نشاسته ذرت مخلوط کرده و هم بزنید تا یکدست و صاف شود و بعد به سوپ بیافزایید و مجدد هم بزنید.زمانی که ملاحظه کردید سوپ در حال جوشیدن است به مدت ۲ دقیقه یا تا وقتی که غلیظ شود آن را هم بزنید.

چنانچه تمایلی به مشخص بودن دانه های برنج داخل سوپ نداشته باشید، مارچوبه ها را از آن خارج کرده و بعد سوپ را داخل غذاساز بریزید تا کاملا پوره شودو مجدد تکه های مارچوبه را به آن بیافزایید یا اینکه سوپ را بطور کامل پوره کرده و فقط با چند ساقه مارچوبه آن را تزیین تزئین و سرو کنید.حال سوپ شما آماده است و می توانید نوش جان کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر