یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش پروتئین وی دست ساز برای بدنسازان

عکس, آموزش پروتئین وی دست ساز برای بدنسازان

همان طور که می دانید یکی از واجبات بدنسازی مصرف پروتئین وی است چون این پروتئین به سنتز پروتئین عضلات کمک می کند و  باعث رشد توده عضلانی بدون چربی می شود . این خیلی مهم است که شما در زمان رزش چربی سوزی کنید و عضله های قدرتمند بسازید اما این کار بدون پروتئین وی غیر ممکن است . در این پست از یاس فان به شما آموزش میدهیم که چگونه این پروتئین را در منزل درست کنید و به مدت ۶ ماه از آن استفاده کنید. این پروتئین وی باید در یخچال نگهداری شود .

می توانید آن را در بطری های ضد نفوذ هوا و ظروف شیشه ای نگهداری کنید اما برای اطمینان بیشتر می توانید پروتئین وی را هر ماه یکبار درست کنید و بصورت تازه مصرف نمایید.

برای ساخت پروتئین وی می توانید از هر نوع محصول شیر مانند ماست، آب پنیر یا خامه استفاده کنید.ماست یا آب پنیر ساده ترین گزینه موجود در خانه است اما شما می توانید هر محصولی را که در بالا ذکر شد انتخاب کنید.

یک کاسه بردارید و روی آن یک صافی یا آبکش قرار دهید. (صافی می تواند بزرگ یا کوچک باشد)داخل صافی یک پارچه ماسلین یا پنبه ای (هر پارچه ای مانند مشک) قرار دهید.۲۵۰ گرم ماست یا آب پنیر را روی پارچه بریزید و دور تا دور آبکش را با یک کیسه ی پلاستیکی بطور کامل بپوشانید. آن را به مدت ۶-۸ ساعت (یا یک شب) در یخچال قرار دهید.

کاسه را پس از یک شب از یخچال خارج کنید. قسمت جامد موجود در بالای صافی شیر دلمه (بافت نیمه نرم و خامه ای حاصل از لخته شدن پروتئین شیر) است و مایعی که در کاسه جمع شده است، همان پروتئین وی خانگی می باشد.

فواید این پروتئین دست ساز :

برخلاف مکمل های گرانقیمتی که در بازار موجود است، مقرون به صرفه است.

پروتئین وی خانگی طعم مزه ی خاصی ندارد و شما می توانید آن را به غذاهای خود اضافه کنید.

بنابراین شما می توانید از این طریق، پروتئین مورد نیاز خود را با کمک خالص ترین پروتئین وی تأمین کنید

هیچ افزودنی ندارد و منبع خالص پروتئین وی است!

با توجه به مقدار پروتئین وی مصرفی، می توانید محتوای پروتئین آن را بصورت زیر حساب کنید:

نصف فنجان = ۱۵ گرم پروتئین.
۱ فنجان = ۳۰ گرم پروتئین.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر