یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش پسورد گذاشتن روی چت های واتساپ

عکس, آموزش پسورد گذاشتن روی چت های واتساپ

یکی از امکانات واتساپ گذاشتن رمز و پسورد روی چت های آن است. چگونه این کار را انجام دهید. رمز گذاری روی واتساپ کار ساده ای است. رمزی را انتخاب کنید که فراموشش نمی کنید. برای گذاشتن پسورد روی برنامه واتساپ خود باید یک برنامه رایگان را از پلی استور دانلود کنید. شاید این برنامه مشابهش در بازار هم باشد . شما باید برنامه Locker for Whats Chat App را سرچ و دانلود کنید.

سپس برنامه را نصب کرده و اجرا کنید.با اجرا کردن این برنامه می بایست یک رمز چهار رقمی مورد نظر را دو بار وارد کنید.در باکسی که نمایان شده، ایمیل خود را وارد کرده و روی گزینه Save کلیک کنید.سپس گزینه Enable را انتخاب کنید تا به برنامه امکان دسترسی به پیامرسان واتساپ را از طریق منوی تنظیمات گوشی بدهید.با کلیک کردن روی آیکون آبی رنگ + و انتخاب کردن چت مورد نظر، فرایند رمزگذاری شما با موفقیت انجام خواهد شد.

*برنامه Locker for Whats Chat App تنها برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. کاربرانی که از محصولات اپل استفاده می کنند میتوانند از برنامه های مشابه از جمله Password for WhatsApp Messages استفاده کنند

*ایمیلی که در مرحله چهارم وارد کرده اید، در مواقع مورد نیاز مثل فراموشی رمز عبور مورد استفاده قرار میگیرد.

*رمز گذاشتن روی یک چت خاص به این معنی نیست که این چت در دیگر دستگاه هایی که واتساپ شما فعال می باشد هم قفل خواهد شد. در اصل این فرایند فقط روی گوشی اجرا خواهد شد و ارتباطی هم با حساب کاربری شما ندارد.

*در صورتی که گوشی شما دارای سنسور اثر انگشت می باشد، میتوانید به جای رمز از این ویژگی برای باز کردن قفل استفاده کنید.

*در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید، میتوانید با کلیک کردن روی آیکون سه نقطه و انتخاب کردن گزینه Forget، لینک بازیابی رمز عبور را در ایمیل وارد کرده دریافت کنید.

*برای برداشتن رمز چت ها فقط کافیست مثل بالا عمل کنید و به جای فرایند مرحله شش، چت مورد نظر را انتخاب کرده و برای آن گزینه Unlock را انتخاب کنید.

*بعد از نصب این برنامه بهتر است آن را توسط ابزارهای موجود، از لیست برنامه های خود پنهان کنید تا دیگر افراد نتوانند آن را حذف کنند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر