یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش پیتزا فیلادلفیا با گوشت چرخ شده

عکس, آموزش پیتزا فیلادلفیا با گوشت چرخ شده

برای درست کردن این پیتزا به گوشت رست بیف ، گوشت چرخ شده ، گوجه فرنگی ، فلفل دلمه ای ، آویشن و سس مخصوص نیاز دارید.

مواد لازم:

آویشن : به میزان لازم………………..قارچ ریز شده : ۵۰ گرم…………………پیاز : ۱ عدد بزرگ

فلفل دلمه ای : ۳۰ گرم………………….سس مخصوص : ۳۰ گرم

خمیر پیتزا : ۱۸۰ گرم………………….پنیر پیتزا : ۲۵۰ گرم

گوشت رست بیف : ۲۰۰ گرم ……………………گوجه فرنگی : ۱ عدد

گوشت چرخ کرده : ۱۰۰ گرم………………. نمک و فلفل به میزان لازم

آموزش:
ابتدا پیاز را پوست گرفته و خرد می کنیم داخل تابه مقداری روغن می ریزیم و پیاز ها را سرخ می کنیم. سپس برای تهیه گوشت رست بیف : گوشت گوساله را با مقداری ادویه فلفل سبز و پیاز به خوبی می پزیم بعد آن را به صورت ورقه ای اسلایس می کنیم .

پیاز سرخ شده را با گوشت چرخ کرده و قارچ خرد شده تفت داده و مقداری نمک، فلفل و کمی آویشن اضافه می کنیم مواد را خوب هم می زنیم.
فلفل دلمه ای را با پیاز و روغن زیتون تفت می دهیم و به گوشت چرخ کرده اضافه می کنیم . قالبی را که از قبل آماده و چرب کرده ایم برگه روغنی روی آن قرار می دهیم.

خمیر پیتزا را به خوبی با وردنه ورز داده و به شکل دایره یا مربعی شکل در می آوریم. سس و پنیر پیتزا را بر روی خمیر می ریزیم سپس گوشت چرخ کرده را روی خمیر ریخته و بقیه مواد که آماده کرده ایم را به ترتیب روی خمیر اضافه می کنیم. می توانیم گوجه ها را داخل مواد بریزیم یا روی آن به صورت چند برش قرار دهیم .

گوجه های برش زده را در روی آن می چینیم در مرحله بعد پنیر پیتزا را روی آن پخش می کنیم . فر را روشن کرده در دمای ۲۲۰ درجه سانتیگراد قرار می دهیم پیتزا فیلا دلفیا را در طبقه میانی فر به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه قرار داده تا پخته شود .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر