یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آموزش چند مدل صبحانه کامل ورزشکاری و بی حرف و حدیث

عکس, آموزش چند مدل صبحانه کامل ورزشکاری و بی حرف و حدیث

شما وقتی از خواب بیدار می شوید چه می خورید ؟ بعضی ها صبح خود را با چای تلخ شروع می کنند. بعضی با موز . بعضی با خوردن تنقلاتی چون بیسکوییت و کیک . عده ای دوست دارند صبح میوه بخورند . یا اصلا چیزی میل نمی کنید ؟

مقوی ترین و سالم ترین صبحانه ها :

*جو پرک شده و میوه :ترکیبی از جو پرک شده ساده یا بوداده با برش هایی از میوه های فصل، مقداری آب میوه تازه و یا شیر به همراه ماست کم چرب ، مغزهای آسیاب شده و دانه های چیا که از شب قبل در یخچال نگه داری شده است یکی از بهترین و سالمترین صبحانه ها است.

*ساندویج پنیر و تخم مرغ :در وعده صبحانه نیز می توان ساندویجی سالم و مقوی میل کرد . روی یک تکه نان سبوس دار پنیر بمالید. آنگاه یک حلقه گوجه فرنگی و بعد برشی از تخم مرغ روی آن بگذارید.

*کینوا و عسل : دانه های مغذی کینوا پفی نیازی به پختن ندارند و جایگزین مناسب کورن فلکس های ساده و شکری معمولی می باشند. این دانه های مقوی را به همراه ماست، شیر کم چرب یا شیرهای گیاهی غنی شده با کلسیم و ویتامین و افزودن کمی عسل طبیعی یا پوره سبزیجات به عنوان یک وعده صبحانه مقوی میل کنید.

حلوا ارده + کره محلی گاو :۶. ارده، دو تا سه قاشق غذا خوری + روغن زرد یا کره محلی گاو، یک قاشق غذا خوری + شیره انگور یا خرما یا عسل، یک قاشق غذا خوری

*کورن فکس گلوله شده : ۳ پیمانه کورن فلکس، ۲ قاشق سوپ خوری عسل ، یک دوم پیمانه کره بادام زمینی و یک چهارم پیمانه شیرخشک بدون چربی را با هم ترکیب نمائید. سپس آنها به ۱۰ قسمت تقسیم کرده و مانند گلوله های کوچک فرم دهید و روی آنها را با کیسه فریزر بپوشانید و در یخچال قرار دهید. در وعده صبحانه خود ۲ عدد توپ را به همراه یک لیوان شیر بدون چربی نوش جان کنید.

*تخم مرغ نیمرو با سبزیجات :نیمروی سفیده تخم مرغ به همراه سبزیجات فراوان مانند بروکلی، پیاز، فلفل دلمه ای زرد و قرمز می تواند یک صبحانه مقوی و سالمی برای شما باشد. خوردن این املت خوشمزه با نان تست گندم، صبحانه شما را کامل می کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر