یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آموزش چند مدل ماسک سیب زمینی برای پف زیر چشم و غیره

عکس, آموزش چند مدل ماسک سیب زمینی برای پف زیر چشم و غیره
ماسک سیب زمینی و درمان بسیاری از مشکلات و ناراحتی های پوستی . شما می توانید با ماسک سیب زمینی پف زیر چشم ها را کم کنید ، تیرگی پوست را از بین ببرید. از آنجایی که سیب زمینی دارای آنتی اکسیدان‌های زیادی است می تواند مقداری از مشکلات پوستی را کم کند. اما چگونه از سیب زمینی برای زیبایی و حل مشکلات پوستی استفاده نماییم ؟
ماسک برای داشتن پوستی درخشان :
۲ قاشق چایخوری آب سیب زمینی ، ۲ قاشق چایخوری آب لیمو ، نصف قاشق چایخوری عسل (اختیاری)
آب سیب زمینی و لیمو را با هم مخلوط کنید. عسل را اضافه کرده و به خوبی هم بزنید. ماسک را به تمام صورت و گردن تان بمالید. اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند. آن را با آب بشویید.بهتر است یک روز در میان از این ماسک استفاده کنید.لیمو و سیب زمینی خواص قابضی دارند که چربی اضافی پوست را از بین برده، منافذ بسته را باز، و پوست را سفت می کند. عسل نیز پوست را مرطوب نگه می دارد.اگر پوستتان دچار تحریک و حساسیت شد، آب لیمو را رقیق کنید.
ماسک برای پف چشم و خستگی چشم:
مقداری آب سیب زمینی و آب خیار را باهم مخلوط کنید، سپس مخلوط این دو مایع را به اطراف چشم و پوست صورت خود بزنید و بعد از ۱۵ دقیقه صورت خود را بشویید. مخلوط این دو نوع میوه پف چشم و خستگی چشم را از بین می‌برد.
ماسک برای درمان خشکی پوست و جوش های صورت 
سیب زمینی کوچک: ۲ عدد ، آب لیمو: ۱ قاشق چای خوری،روغن زیتون: ۱ قاشق غذاخوری،شیر پاستوریزه: ۴ قاشق غذا خوری
برای تهیه این نوع ماسک سیب‌زمینی ابتدا سیب زمینی‌ها را آب‌پز کنید، سپس پوست آنها را بکنید و با کمک گوشتکوب سیب زمینی‌ها را بکوبید. در مرحله بعدی طرز تهیه ماسک سیب زمینی مقداری آب لیمو و روغن زیتون به سیب زمینی‌های له شده اضافه کنید و این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید در مرحله آخر شیر را به مخلوط مواد ماسک اضافه کنید و مواد را به خوبی با ماسک مخلوط کنید. سپس ماسک را بر روی پوست تمیز صورت خود بمالید و بعد از ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.
ماسک  روشن کننده برای پوست‌های تیره
برای درست کردن این ماسک می‌توانید از دو راه استفاده کنید. یک سیب زمینی کوچک را رنده کرده و آب آن را بگیرید و با مقداری شیر مخلوط کرده و آرام روی پوست خود و قسمت‌هایب که لک دارد بمالید. این کار را در هفته چندین بار تکرار کنید یا اینکه سیب زمینی را حلقه‌حلقه کرده و حلقه‌های آن را روی پوست صورت و جاهایی که لک دارد بگذارید برای نیم ساعت بماند و بعد با آب سرد بشویید. بعد از چند هفته واقعا نتیجه شگفت انگیز خواهد بود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر