یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش ژل چربی سوز خانگی شکم پهلوها

عکس, آموزش ژل چربی سوز خانگی شکم پهلوها

یکی از بهترین ژلهای چربی سوز خانگی را برای شما در این پست آموزش میدهیم. این ژل را باید قبل از ورزش یا فعالیت شدید بدنی روی شکم و پهلوهای خود بزنید و با کمربندهای لاستیکی ورزشی ببندید و پس از ورزش یا پایان فعالیت خود آن را باز کرده و دوش بگیرید.

مواد لازم :

پارافین شمع

پودر قهوه(کافئین به عنوان یکی از مفیدترین موادی که در بدن افراد تأثیرگذار می‌باشد، نه تنها یک محرک عالی برای افزایش انرژی فرد در طول روز است، بلکه می‌تواند به عنوان یک عنصر مؤثر در لاغری افراد و کاهش وزن آن‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.)

روغن زیتون

زنجبیل

فلفل قرمز

به مقدار مساوی از مواد بالا را با هم ترکیب کرده و در انتها مقداری روغن زیتون به آن اضافه کنید که ژل حالت وازلین پیدا کند . زل شما نباید خیلی شل باشد .

آموزش ژل دوم :

روش تهیه کرم لاغری قهوه:

نصف فنجان قهوه
یک فنجان شکر سفید
سه چهارم فنجان روغن زیتون
برای تهیه‌ی ژل چربی سوز خانگی قهوه این سه ماده را در یک کاسه ترکیب کرده تا ترکیب آن ها به شکل یک خمیر به دست آید. این کار را تا هنگامی که این خمیر به مانند کرم شود انجام داده و هنگامی که به این شکل درآمد کرم چربی سوز قهوه را به مناطق چرب بدنتان بمالید. سپس این نواحی را به صورت دایره ای به آرامی ماساژ داده و بیست دقیقه منتظر بمانید تا اثر ژل چربی سوز خانگی قهوه پدیدار شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر