یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش کار با ریموور پودری رنگ مو

عکس, آموزش کار با ریموور پودری رنگ مو

برای استفاده از ریموور پودری، ابتدا باید موهایتان را با شامپوی قلیایی به مدت ۵ دقیقه به خوبی شست و شو دهید تا پولک های مو به طور کامل باز شود. سپس با کمک حوله و سشوار به خوبی موهایتان را خشک کنید. بعد از این مرحله، باید پودر را با آب داغ و یا اکسیدان به میزان کافی ترکیب کنید. بهتر است برای جلوگیری از ریزش مو و یا سایر آسیب‌ها، ۱۵ قطره آنتی دمیج را به ترکیب خود اضافه کنید. پس از آن، موهایتان را به چند دسته مختلف تقسیم کرده و با کمک گیره سر و یا سنجاق جدا نمایید.

هم اکنون قسمت‌هایی از موهایتان که حاوی رنگ است را به این مواد آغشته کرده و پس از گذشت ۳۰ دقیقه مواد را به ریشه موهایتان هم بزنید. پس از اتمام کار، ۳۰ دقیقه دیگر صبر کرده و موهایتان را شست و شو دهید. به یاد داشته باشید که در این روش، پس از شست و شوی موها هرگز از نرم کننده و یا ماسک مو استفاده نکنید.

این ریموور به شکل پودر بوده و دارای دو رنگ آبی و سفید می‌باشد. رنگ آبی نشان دهنده قوی بودن پودر و رنگ سفید، نشان دهنده ضعیف بودن آن است. این نوع ریموور، همانند پودر دکلره بوده و برای استفاده کردن باید با اکسیدان مخلوط شود. اگر قصد دارید که نوع پودری آن را مصرف کنید، این محصول را حتما از شرکت‌های معتبر خریداری نمایید تا از هرگونه آسیب احتمالی به موهایتان جلوگیری کنید. لازم به ذکر است که باید از رنگ کردن موهایتان ۱۴ روز گذشته باشد تا بتوانید از این محصول استفاده کنید. در غیر این صورت، رنگ موهایتان پاک نخواهد شد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر