یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش کامل به پایه رساندن رنگ مو بدون دکلره

عکس, آموزش کامل به پایه رساندن رنگ مو بدون دکلره

می توانید بدون دکلره کردن موهای خود را روشن کنید. برای به پایه رساندن موها نیازی به دکلره نیست ، سعی کنید به جای دکلره از این آموزش استفاده کنید چرا که دکلره به شدت به موهای شما آسیب می زند و در آینده با مشکلات زیادی مواجه می شوید .در آغاز دقت داشته باشید که اگر رنگ مد نظر شما جزو رنگ های سرد باشد و رنگ موی سرتان جزو رنگ های دسته گرم باشد، لازم است تا در ترکیب خود از واریاسیون یا رنگ متضاد استفاده نمایید. نکته دیگر مربوط به رنگ و اکسیدان مصرفی است که به جنس و پایه اصلی رنگ مو بستگی دارد. بنابراین لازم است برای رسیدن به رنگ دلخواه در انتخاب نوع رنگ و اکسیدان دقت بیشتری شود.هنگامی که قصد دارید تا موهای خود را بدون دکلره رنگ کنید، به این نکته توجه کنید که چون موهایتان را دکلره نکرده اید، قابلیت رنگ پذیری آن ها کمتر است. حال برای آن که زودتر رنگ بگیرد باید از گرم نگه داشتن موی سر کمک بگیرید و پس از گذاشتن رنگ، ترجیحا حوله یا روسری بپوشید. سپس در حدود ۴۵ دقیقه به موها زمان بدهید و بعد بشویید.به هیچ عنوان در ترکیب رنگ خود بیشتر از سه رنگ را با هم مخلوط نکنید، چرا که رنگ مورد نظر ثباتی که از آن انتظار دارید را نخواهد داشت. به همین خاطر همیشه سعی کنید به ترکیب ۲ رنگ با هم بسنده کنید.هیچ گاه در ترکیب رنگ ها از برندهای مختلف استفاده نکنید، زیرا هر کمپانی برای رنگ موهای تولیدی خود فرمول خاصی دارد و همین امر باعث می شود تا ترکیب دو رنگ از دو برند مختلف در پایان کار رنگ کاملا متفاوتی از آنچه انتظار داشتید را ببینید. بنابراین در ترکیب رنگ ها همواره از یک برند استفاده کنید.هرگز رنگ هایی که تناژهای متفاوتی دارند را با هم ترکیب نکنید، چرا که باعث بی نظمی در ترکیب رنگ مو می شوند. به همین خاطر در رنگ کردن مو بدون دکلره به تناژهای رنگ ها توجه بیشتری نمایید.
اگر موهای خود را از قبل لایت کرده باشید، به راحتی می توانید به کمک رنگ های اسپشیال موی خود را بدون دکلره به رنگ دلخواه در آورید. رنگ های اسپشیال، رنگ هایی هستند که قدرت این را دارند تا با اکسیدان ترکیب شوند و رنگ مو را تا ۶ درجه روشن نمایند.

در اولین قدم موهای خود را به وسیله رنگ موی روشن کننده سه صفر رنگ کنید. برای تهیه این ترکیب لازم است تا با توجه به حجم و جنس موی خود رنگ ۰۰۰ بریزید و دو برابر آن اکسیدان ۱۲ درصد اضافه نمایید. موها به زمان احتیاج دارند تا یکدست شوند، زمانی که مطمئن شدید رنگ موها یکدست شده و دیگر رنگ باز نمی کند، موهایتان را بشویید. پس از شستن مو برلی رسیدن به مرحله بعد دو روز به پوست سر و موهای خود استراحت دهید. پس از گذشت دو روز موهای خود را با ترکیب روشن ترین رنگ سری S و اکسیدان ۱۲ درصد مجددا رنگ کنید و به مانند مرحله قبل پس از شستن مو، دو روز به موها زمان بدهید. پس از دو روز، روشن‌ ترین رنگ سری S را با اکسیدان ۱۲ درصد ترکیب کنید. یک ساعت زمان دهید تا موها کاملا رنگ باز کنند.

پس از دو روز رنگساژ را به کمک مقادیر مساوی رنگ c8 و M10 انجام دهید. در این مرحله اگر به دنبال نتایج بهتر هستید، می توانید از واریاسیون بنفش یا صورتی هم کمک بگیرید. پس از گذشت دو روز از رنگساژ اولیه یک سوم تیوپ رنگ C8 را با دوسوم تیوپ رنگM10 مخلوط نمایید و پس از آن اکسیدان روشن و واریاسیون صورتی هم به آن اضافه کنید و روی موهای خود بگذارید.با طی کردن مراحل مذکور می توانید بدون نیاز به دکلره از رنگ مو های زیبا و جدید خود لذت ببرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر