یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش کامل کیک شاهزاده سوئدی و آموزش خامه آن

عکس, آموزش کامل کیک شاهزاده سوئدی و آموزش خامه آن

این کیک یک کیک بسیار شیک و اصیل و لاکچری است که زمان پختن آن  طولانی تر از کیک های دیگر است پس اگر کسی این کیک را برای شما درست کرد بدانید برای او خیلی عزیز هستید. این کیک که در این پست از یاس فان به شما آموزش می دهیم برای بیست نفر است.

مواد لازم برای کیک

شکر مخصوص شیرینی (برای شیرینی مارزپین)

۳ قاشق غذاخوری مربای تمشک
۱ (۱۵٫۲۵ پیمانه) محتویات کیک
۴/۱ ۱ فنجان آب
۳/۱ فنجان روغن
۳ عدد تخم مرغ

حال مواد لازم برای خامه کیک

۱ پیمانه شیرینی مارزپین

۳ قطره رنگ دهنده غذا (سبز رنگ)
۲ فنجان مواد خامه ای
۵ زرده تخم مرغ
۳ قاشق غذاخوری نشاسته ذرت
۲/۱ فنجان شکر
۱ مقدار کم نمک
۱ قاشق غذاخوری وانیل
۴ قاشق غذاخوری کره

حال مواد لازم برای شربت کیک

۲/۱ فنجان آب

۲/۱ فنجان شکر

آموزش خامه شیرینی : ترکیبات را جمع آوری کنید .در یک تابه بزرگ، مواد را بجوشانید.در یک کاسه با اندازه متوسط، زرده تخم مرغ را به هم بزنید.
شیر را به زرده تخم مرغ اضافه کنید.ترکیب آن را با مخلوط شیر حرارت دهید.به مدت ۲ تا ۵ دقیقه به ترکیب مواد لازم بپردازید، تا زمانی که شروع به قوام شوند.اجازه دهید خامه شیرینی جوش بزند.وانیل را ترکیب کنید و کره را اضافه کنید.ترکیبات مواد را در کاسه دیگر بریزید و اجازه دهید تا کاملا خنک شود.به مدت ۵ ساعت تا سه روز قبل از استفاده در یخچال قرار دهید.

آموزش خود کیک : ترکیبات را جمع آوری کنید .فر را در درجه ۳۵۰ درجه فارنهایت در یک تابه شفاف یا شیشه ای و در ۳۷۵ درجه فارنهایت در تابه مخصوص حرارت دهید.محتویات کیک از جمله آب، روغن و تخم مرغ را در یک کاسه بزرگ با مخلوط کن به مدت ۲ دقیقه ترکیب کنید.۳/۱ مقدار خمیر مایه را به اندازه ۹ اینچ با کره ترکیب کنید.بگذارید به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه پخته شود تا طلایی رنگ شود.کیک را از فر خارج کنید و اجازه دهید تا خنک شود
زمانی که کیک خنک شد، با استفاده از یک چاقو به قسمت های مساوی تقسیم کنید.

آموزش شربت ساده :ترکیبات را جمع آوری کنید.در یک تابه آب و شکر را حرارت دهید و بگذارید تا بجوشد و محلول شکر و آب قوام یابد.به مدت ۱۰ دقیقه آن ها را حرارت دهید.

برای خامه زده شده (فرم گرفته):ترکیبات را جمع آوری کنید.خامه زده شده، شکر و وانیل را مخلوط کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر