یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش کانتورینگ و قلوه ای کردن لب

عکس, آموزش کانتورینگ و قلوه ای کردن لب

نخست لب های خود را با شکر لایه برداری کنید.  به این ترتیب که شکر را روی سطح لب خود بمالید و سپس از یک دستمال مرطوب برای پاک کردن آن استفاده کنید.

عکس, آموزش کانتورینگ و قلوه ای کردن لب

پرایمر بزنید. می‌توانید مقداری کرم پودر یا پرایمر را روی لب‌هایتان بمالید تا بوم یکنواخت و یکدستی را ایجاد کند. این کار باعث ماندگاری بیشتر آرایش لب شما نیز خواهد شد.

خط لبی که انتخاب می‌کنید باید کمی با رژ لب شما در تضاد باشد. این کار شکل لب شما را مشخص‌تر می‌کند و با ایجاد کنتراست و سایه، لب‌های شما را پرتر نشان می‌دهد. قبل از شروع کانتورینگ لب، رنگ رژ خود را مشخص کنید. سپس خط لبی را انتخاب کنید که ۱ یا ۲ درجه تیره‌تر از رژ لبتان باشد. اگر مطمئن نیستید که از کدام سایه رژ لب استفاده کنید، رنگی را امتحان کنید که متناسب با تناژ پوست شما باشد.

عکس, آموزش کانتورینگ و قلوه ای کردن لب

برای بزرگ‌تر دیده شدن لب‌هایتان، خط لب را در حاشیه خارجی لب بکشید. اما دقت کنید که فاصله آن از حاشیه طبیعی لب خیلی زیاد نشود، زیرا حالت غیرطبیعی و ناخوشایندی در لب‌هایتان ایجاد خواهد شد.رژ لب خود را به مرکز لب‌هایتان بزنید و آن را با خط لبتان ترکیب کنید. به طوری که هیچ خط و اختلاف قابل توجهی بین رژ و خط لب شما باقی نماند. در این صورت، یک حالت سایه روشن، به ترتیب از بیرون به داخل لب‌هایتان، ایجاد می‌شود. قسمت تیره باعث ایجاد عمق بیشتر شده و قسمت روشن برجسته‌تر دیده می‌شود. بنابراین مرکز لب‌های شما که روشن‌تر است، درشت‌تر و برجسته‌تر و گوشتی‌تر به نظر می‌رسد.

می‌توانید از هایلایتر یا یک سایه کمرنگ برای برجسته‌تر کردن و جلوه بیشتر لب خود استفاده کنید. مقدار کمی هایلایتر را با نوک انگشت خود بردارید. آن را با ضربه‌های آرام روی مرکز لب پایین خود بزنید. می‌توانید برای این کار از یک براش مخصوص هایلایتر نیز استفاده کنید.

اگر می‌خواهید برق لب بزنید، دیگر نیازی به هایلایتر نیست. برای این منظور، ابتدا مقدار کمی برق لب یا رژ مایع همرنگ رژ لب خود را با ضربه‌های ملایم روی لب خود بزنید. سپس با یک براش، آن را روی کل لب خود پخش کنید.

عکس, آموزش کانتورینگ و قلوه ای کردن لب

یک براش کوچک بردارید و مقدار کمی برنزر را در زیر لب پایین خود بزنید. سایه‌ای که برنزر ایجاد می‌کند، در پایین لب شما عمق ایجاد می‌کند و بنابراین لب شما برجسته‌تر دیده می‌شود.

همچنین می‌توانید لب بالایی خود و منطقه بالای کمان کوپید را کمی کرم‌پودر یا هایلایتر بزنید. این کار باعث جلوه بیشتر لب بالای شما خواهد شد.
۷- کار را با کانسیلر تمام کنید
کانسیلر می‌تواند دور لب شما را مرتب کند. برای این کار، مقدار کمی کانسیلر را با یک براش کوچک دور تا دور لب خود پخش کنید. این کار به ایجاد ظاهری مرتب‌تر و پرتر کمک می‌کند.

شما می‌توانید برای اطلاع کامل از کاربردهای کانسیلر و نکات خرید آن از لینک استفاده نمائید و دانش آرایشی خود را افزایش دهید.به طور کلی، هیدراته و سالم نگه داشتن لب، باعث جلوه و زیبایی بیشتر آن می‌شود. بنابراین، برای مراقبت از لب‌هایتان، حتما شب‌ها آرایش خود را پاک کنید و به اندازه کافی آب مصرف کنید. همچنین، اگر لب‌های باریکی دارید، می‌توانید از حجم‌دهنده‌های لب استفاده کنید. این محصولات با افزایش جریان خون در لب، باعث افزایش حجم آن می‌شوند. اما حتما قبل از استفاده، تست حساسیت را انجام دهید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر