یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش کممبر سوخاری در ماهی تابه

عکس, آموزش کممبر سوخاری در ماهی تابه

برای درست کردن کممبر سوخاری شما به پنیر کممبر ، تخم مرغ ، آرد سوخاری ، نخود فرنگی کنسرو شده ،آرد گندم ، ادویه و روغن به مقادیر زیر نیاز دارید . کممبر سوخاری یک پیش غذای فرانسوی و یک غذای مقوی و خوشمزه است.

مواد لازم :

۳ عدد تخم مرغ…………………روغن مایع به مقدار لازم

۲۵۰ گرم پنیر کممبر……………..۱ پیمانه آرد سوخاری..

۱ و نیم پیمانه آرد گندم…………………….۱ پیمانه نخود فرنگی کنسرو شده

آموزش:

در مرحله ابتدایی می بایست، پنیر را در طی ۱ ساعت به درون فریز قرار دهید.پس از ۱ ساعت آن را از فریز خارج کره و به وسیله چاقویی تیز آن را به قطعات ۲ الی ۳ سانتی متری تقسیم کنید.

در طی این فاصله، به درون شیر جوش مقدار متوسطی از روغن بریزید و سپس به روی حرارت قرارش دهید تا روغن به خوبی داغ گردد.تخم مرغ را بشکنید و زرده آن را جدا کنید.حالا تکه های پنیر را به درون آرد ساده غلت دهید و سپس در زرده تخم مرغ هم زده شده فرو ببرید.

در مرحله آخر به آرد سوخاری آغشته کنید و برای مرتبه دوم تمام مراحل گفته شده را تکرار کنید.تکه های پنیر را به آرامی در روغن سرخ کنید تا طلایی رنگ شود.سپس آن را از درون روغن خارج کرده و به روی کاغذ های روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافه اش خارج شود.

کممبر های سوخاری را به روی ظرف های مورد نظر برای سرو بچینید و به وسیله نخود فرنگی و سبزیجات به تزئین و بخشیدن رنگی دیگر به آن بپردازید.کممبر سوخاری های خوشمزه تان آماده سرو می باشد، امیدواریم از طعم شگفت انگز آن لذت ببرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر