یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش کوتاهی مو قارچی فشن برای مردان

در پست پیش فیلم کامل آموزش مدل موی قارچی برای زنان و دختران را قرار دادیم . در این پست آموزش مدل موی قارچی برای مردان را قرار خواهیم داد.

عکس, آموزش کوتاهی مو قارچی فشن برای مردان

برای این مدل فشن وجذاب ابتدا موها را با آب خیس می کنیم. موهای بالای سر را از موهای سمت راست و سمت چپ جلوی سر جدا می کنیم و این موهای جدا شده را با گیره نگه می داریم. مقداری مو از وسط موهای قسمت بالایی پشت سر را جدا می کنیم و این موها را هم با گیره نگه می داریم. مقداری مو به صورت اریب ک شیب اریب به طرف گوش هست از موهای سمت راست جلوی سر جدا می کنیم. موهای جدا شده را در زوایه ۹۰ درجه قرار می دیم و موها را به صورت اریب کوتاه می کنیم.

مرحله به مرحله موهای سمت راست جلوی سر را به صورت اریب جدا می کنیم و موهای جدا شده را به صورت اریب کوتاه می کنیم. موهای سمت راست پشت سر را هم مرحله به مرحله به صورت اریب که شیب اریب به طرف وسط گردن هست جدا می کنیم و این موها را هم به صورت اریب کوتاه می کنیم.

موهای سمت چپ جلوی سر را هم مثل موهای سمت راست جلوی سر مرحله به مرحله به صورت اریب جدا می کنیم و موهای جدا شده را در زاویه ۹۰ درجه قرار می دیم و موها را اریب کوتاه می کنیم.

موهای سمت چپ پشت سر را هم مثل موهای سمت راست پشت سر مرحله به مرحله به صورت اریب جدا می کنیم و موهای جدا شده را به صورت اریب کوتاه می کنیم.

یک ردیف از موهای قسمت بالایی پشت سر را به صورت افقی در زاویه ۴۵ درجه قرار می دیم و این موها را به صورت اریب کوتاه می کنیم.

موها را شونه می کنیم و موهای دور سر را کوتاه و مرتب می کنیم. موهای پایینی پشت سر را به صورت دو تا دالبر که انتهای دالبرها در وسط گردن هست کوتاه می کنیم.

موهای بالای سر و موهایی که از قسمت بالایی پشت سر جدا کردیم را با هم یکی می کنیم و موهای یکی شده را به طرف صورت شونه می کنیم.

ز سمت راست موهای بالای سر، مرحله به مرحله مقداری مو را تا وسط سر به صورت عمودی جدا می کنیم و موهای جدا شده را به طرف سمت راست شونه می کنیم و بعد موها را در زاویه ۴۵ درجه به صورت اریب کوتاه می کنیم. موهای جدا شده قسمت بالایی پشت سر را به طرف پشت سر شونه می کنیم و این موها را در زاویه ۴۵ به صورت صاف کوتاه می کنیم.

حالا مرحله به مرحله موهای باقی مونده بالای سر را از سمت چپ جدا می کنیم و موهای جدا شده را به سمت چپ شونه می کنیم و این موها را در زاویه ۴۵ درجه به صورت اریب کوتاه می کنیم.

یک ردیف از موهای بالای پیشونی را جدا می کنیم و این موهای جدا شده را به طرف صورت شونه می کنیم. بعد از این موهایی که روی صورت قرار دادیم، یک مقدار مو به صورت هلال از موهای بالای سر جدا می کنیم و موهای جدا شده را با گیره نگه می داریم.

موهایی که روی صورت قرار دادیم را در روی پیشونی به صورت صاف کوتاه می کنیم. موها را با سشوار خشک می کنیم. موها را با شونه در زاویه ۹۰ درجه قرار می دیم و موها را با قیچی کوتاه می کنیم و یا به اصطلاح موها را سایه می زنیم. موها را خرد می کنیم.

یک ردیف از موهای وسط موهای بالا سر را به صورت عمودی می گیریم و این موها را به طرف بالا می بریم و موها را به صورت اریب که شیب اریب به طرف پشت سر هست کوتاه می کنیم. موهای کنار این مویی که به صورت اریب کوتاه کردیم را جدا می کنیم و این موها را به طرف بالا می بریم و موها را صاف کوتاه می کنیم.

موهای بالای سر را به صورت افقی بالا می بریم و موها را کمی اریب کوتاه می کنیم. موهای بالای سر را دوباره بیشتر خرد می کنیم. موهایی که با گیره نگه داشته بودیم را از گیره در می آریم و این موها را خرد می کنیم. موها را سشوار می کشیم.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر