یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش یافتن عکس مورد نظر به سرعت در اندروید و آیفون

عکس, آموزش یافتن عکس مورد نظر به سرعت در اندروید و آیفون

یافتن تصاویر در اندروید:در اپلیکیشن عکس گوشی‌های اندرویدی می‌توانید همان مراحل بالا را دنبال کنید. باز هم با نام اشخاص، مکان‌ها، رویداد‌ها و چیز‌های مختلف بازی کنید تا زودتر به عکس‌ها برسید.اپلیکیشن Gallery را باز کنید. روی آیکون ذره‌بین نزدیک به بالای صفحه ضربه بزنید و عبارت جست‌وجوی خود را وارد کنید.

یافتن تصاویر در گوشی آیفون:در گذشته، مرتب‌سازی عکس‌ها در گوشی‌ها بسیار دردناک بود، ولی این روز‌ها با کمک انواع فناوری‌های تشخیص چهره، هوش مصنوعی، تشخیص سوژه و زمینه می‌توانیم جست‌وجو‌ها را محدود کرده و مستقیما سراغ عکس‌های نزدیک به هدف‌مان برویم.برنامه Photos را باز کنید و روی نماد ذره‌بین در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید.حالا می‌توانید نام یک مکان، یک شخص یا اصطلاحات جست‌وجو را وارد کنید. برای مثال می‌توانید Phoenix را به عنوان مکان، wedding را برای رویداد و pancakes را به عنوان یک شی وارد کنید.همچنین، می‌توانید براساس ماه یا سال، دسته یا نام تجاری جست‌وجو‌های خود را میان عکس‌ها انجام دهید. حتی می‌توانید به یک شخص خاص در عکس‌ها اشاره کنید؛ مثلا یافتن عکس‌های همسر، یک دوست یا حیوان خانگی.روش کار به صورت زیر است:

عکس فردی که می‌خواهید اضافه شود را پیدا کنید. صفحه را به سوی بالا سوایپ کنید و عکس کوچک آن فرد را در بخش People ببینید.روی تصویر ضربه بزنید؛ بعد Add Name را انتخاب کنید. نام را تایپ کنید یا گزینه پر شدن خودکار نمایش داده شده را تایید کنید.Next را بزنید و بعد Done کنید.اگر آنچه که خواستید را پیدا نکردید؛ کمی خلاقیت به خرج دهید و از چندین کلمه ترکیبی استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر