یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش یک دسر ساده با بستنی برای مهمان

عکس, آموزش یک دسر ساده با بستنی برای مهمان

این یک دسر ساده و خوشمزه و همه پسند است که میتوانید با خیال راحت برای مهمان خود درست کنید. مواد مورد نیاز در انتهای این آموزش ذکر شده است. برای شروع تهیه یک دسر خوشمزه تابستانی یک کاسه بزرگ بردارید. بیسکویت‌های کرمدار را داخل کاسه به کمک یک گوشت‌کوب خرد کنید. سپس، کره دویچه مارکن را به خرده‌کوکی‌ها اضافه کنید. مواد را خوب هم بزنید تا کره به خورد بیسکوئیت برود. بستنی نرم شده را روی مواد داخل کاسه بریزید. مواد را هم بزنید تا بستنی کامل روی بیسکوئیت خرد شده را بپوشاند. پس از آن، کاسه را داخل یخچال قرار دهید تا بستنی کمی خودش را بگیرد. برای این که بستنی نرم شود، چند دقیقه پیش از شروع مراحل تهیه دسر آن را از یخچال بیرون بیاورید.بعد از حدود نیم ساعت ظرف را از یخچال بیرون آورده و روی آن خامه قنادی بریزید. سپس، روی خامه سس شکلات را به میزان دلخواه بریزید. مجدداً ظرف را داخل یخچال قرار دهید. بعد از حدود سه دقیقه این دسر بستنی ساده و خوشمزه آماده سرو است.

مواد مورد نیاز برای این دسر:

بیسکویت شکلاتی (خرد شده، ترجیحاً کرمدار)یک بستهکره پاستوریزه دویچه مارکن (ذوب شده) خرید آنلاینیک‌چهارم فنجانبستنی وانیلی کاله (نرم شده)یک‌ونیم لیترسس شکلات سوربن۴۵۰ گرمخامه قنادی کاله خرید آنلاین۲۵۰ گرم

نکات 
چگونه از ذوب شدن سریع این دسر جلوگیری کنیم؟ مراحل تهیه این دسر شاید باعث شود تا هنگام سرو، دسر بستنی شما ذوب شده باشد. بنابراین، مطابق دستورالعمل گفته شده طی هر مرحله ظرف حاوی دسر را چند دقیقه داخل یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.اگر می‌خواهید این دسر خوشمزه را به خانه دوستی ببرید تا بقیه هم شریک لحظه‌های خوشمزه شما باشند، حتما آن را در ظرفی عایق کنار تکه‌های یخ قرار دهید.برای تهیه دسر بستنی می‌توانید به جای بستنی وانیلی از طعم‌های دیگری مثل: شکلاتی، توت فرنگی و قهوه استفاده کنید.علاوه بر استفاده از کوکی می‌توانید از مغزها، میوه‌ها و ترافل هم در تهیه دسر استفاده کنید.
اگر رژیم خاصی دارید که باید کالری دریافتی شما کم باشد، همچنان می‌توانید این دسر را میل کنید. می‌پرسید چطور؟ به جای بستنی معمولی از بستنی بلیسیمو استفاده کنید. مقدار قند آن صفر گرم، مقدار پروتئین و کربوهیدراتش به ترتیب ۱۵ و ۱۴ گرم به ازای هر لیوان است. کالری پایین این بستنی دسر شما را به یک دسر رژیمی تبدیل می‌کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر