یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش یک لوسیون گیاهی برای درمان تضمینی منافذ باز پوست

عکس, آموزش یک لوسیون گیاهی برای درمان تضمینی منافذ باز پوست

اگر میخواهید منافذ یا همان سوراخ های بزرگ پوست خود را که تاثیر بسیار مهمی در زیبایی صورت دارد ببندید بهترین راهکار درست کردن این لوسیون گیاهی خانگی است. شما پس از ده روز شاهد از بین رفتن تمام منافذ صورت باز خود می شوید که حتی گران ترین لوسیون های و محصولات زیبایی هم قادر نیستند در این زمان منافذ پوست را ببندند. با آموزش ساختن این لوسیون با ما همراه شوید.

آموزش درست کردن لوسیون :

یک مشت گیاه خشک شده رازیانه را در ۴ لیوان آب بریزید و آن را روی حرارت بگذارید تا ۲ لیوان آن بجوشد.سپس جوشانده باقیمانده را صاف کنید و آن را کنار بگذارید تا سرد شود. هر شب پیش از خواب وقتی صورت خود را کاملا پاکسازی کرده اید تمامی صورت را به آن آغشته کرده و بگذارید صورت کاملا با آن خیس شود. هم چنین می توانید لوسیون را به صورت تازه به تازه برای هر روز درست کنید.

برای اینکار دو قاشق غذا خوری رازیانه را در دو لیوان آب ریخته و بگذارید بجوشد تا به یک لیوان برسد سپس شب با همان یک لیوان صورت خود را آغشته کنید.

اگر از این لوسیون هر شب استفاده کنید خواهید دید که بعد از ۱۰ روز استفاده خاصیت انقباضی لوسیون رازیانه به بسته شدن و تنگ شدن منافذ پوستی شما کمک کرده و ظاهری آراسته به شما هدیه می‌کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر