یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آیا اکستنشن مو مردانه هم داریم

عکس, آیا اکستنشن مو مردانه هم داریم

اگر فکر می کنید فقط خانم ها از اکستنشن مو استفاده می کنید خیلی از غافله مد و زیبایی عقب هستید. این روزها مردها نیز طرفدار سرسخت اکستنشن مو هستند.

بر خلاف اکستنشن مو  در زنان که بیشتر از موهای طبیعی انسان استفاده می شود اغلب آرایشگاه ها برای مردان ، از موهای مصنوعی  استفاده می کنند. اگر از موی مصنوعی استفاده می کنید بهتر است بیشتر ۲۲ سانتی متر نصب نکنید زیرا سنگین شده و به پوست سرتان آسیب می رساند. البته در آقایان بیشتر بین پنج تا ۱۰ سانت نصب می شود.مهم ترین مزیت اکستنشن موی مصنوعی قیمت مناسب آن است که بسیاری از افراد ا به استفاده از آن روی آورده اند. اما اگر موهایتان ضعیف است  بهتر است موی طبیعی در اکستنشن استفاده کنید. از دیگر مزایای دیگر موی مصنوعی می توان به تنوع بالای آن اشاره کرد. طرح ها و رنگ های مختلف آن به هر مدل و رنک مویی می آید. بهتر است اکستنشن را بیشتر از ۳ ماه نگه ندارید زیرا رشد مو  بعد از این بازه ی زمانی مشخص باعث کرک شدن و گره خوردن موها خواهد شد. دوام این موها در برابر حرارت کمتر بوده و در صورت استفاده ی دائم از اتوی مو درخشش خود را از دست خواهند داد. اگر می خواهید موهایتان را اتو کنید از اتوی موی استاندارد و با درجه یپایین استفاده کنید.

اکستنشن مو نیمه دائم:این شیوه بین ۶ تا ۸ هفته ماندگاری دارد و بصورت چسبی لا به لای موهایتان کار می شود. این نوع نیز بیشتر بزای خانم ها بکار می رود چرا که در حالتی که موها کوتاه باشد مصنوعی بودن آن تا حدی قابل تشخیص خواهد بود.

اکستنشن مو دائم:این روش ماه ها ماندگاری داشته و با ترمیم حالت طبیعی خود را حفظ خواهند کرد. برای نصب مو در اکستنشن دائم دسته های مو در حجم های بالا به موی اصلی و طبیعی فرد اضافه می کنند تا پرپشت تر به نظر برسد. لازم به ذکر است این روش دائمی نیست بلکه چون طولانی ترین روش اکستنشن است به آن دائمی می گویند و چیزی حدود سه الی شش ماه می ماند و نیاز به ترمیم دارد.

چگونگی نصب اکستنشن مو مردانه
زمان نصب اکستنشن دائمی مو مردانه با توجه به نحوه ی نصب و تراکم مو فرق دارد. بطور کلی سه شیوه برای نصب موها وجود دارد.

*اکستنشن سرد: در این روش موهای طبیعی و یا مصنوعی بصورت دسته دسته توسط چسب گیاهی کراتین بی رنگ به موهای اصلی اضافه می شوند.

* حلقه: ممکن است برای متصل کردن مو به ریشه ی موهای اصلی از حلقه استفاده شود. این شیوه معمولا در موهایی که بافت ضخیمی دارند بکار برده می شود.

*اکستنشن گرم : در این روش موهای مصنوعی را بوسیله ی یک پنس گرم ‌شده و کراتین به موی اصلی اضافه می شود.

 

چکونه موها اکستنشن شده را بشوییم و خشک کنیم؟پیش از استحمام موهایتان را شانه کنید تا گره های آن باز شود و بصورت یکدست درآید. موهایتان را تقسیم کنید و هربار یک قسمت از آن را برای شست و شو زیر آب ببرید. برای شست و شوی آن از مواد شوینده ی استاندارد و توصیه شده و البته به اندازه استفاده کنید. به هیچ وجه اقدام به چنگ زدن به موهایتان و یا مالش آن نکنید. کافیست حجم مو ها را به آرامی از بالا به پایین فشار دهید تا کاملا شسته شوند. بعد یا سرتان را عقب بگیرید و به زیر دوش بروید و یا قیمت های مختلف آن را به نوبت شست و شو دهید. پیش از خشک شدن موهایتان پس از استحمام از نرم کننده ی مو استفاده کنید و فقط نوک موهایتان را نرم کننده بزنید زیرا نرم کننده نباید به محل نصب اکستنشن برخورد کند. برای خشک کردن موهای اکستنشن شده ابتدا باید حوله را دور موها بیاندازید و با فشار دادن حوله خیسی آن را بگیرید و خشک کنید. بعد به آرامی با سشواری که سرش را رو به پیین نگهداشته اید آن را خشک کنید. می توانید ابتدا با دستتان گره های ایجاد شده را باز کرده و بعد به آرامی و در یک جهت موهایتان را شانه کنید.

مراقبت های قبل از اکستنشن مو مردانه:پیش از انجام اکستنشن موهایتان را با یک شوینده ی خوب شست و شو دهید تا چربی نداشته باشند. بهتر است موهایتان بین ۵ تا ۷ سانتی متر باشد زیرا هرچه مو بلند تر باشد، نصب اکستنشن با سهولت بیشتری انجام می گیرد. با این حال اگر موهیتان کوتاه هم باشد این عملیات با مشکل مواجه نخواهد شد. اگر می خواهید بهترین نتیجه را بگیرید مقداری از موهایتان را به آرایشگر بدهبد تا بهترین رنگ و جنس اکستنسن را برایتان انتخاب کند.

مراقبت های بعد از اکستنشن مو مردانه:زمانی که می خوابید موهایتان ارا بالای سرتان جمع کنید تا موهایتان گره نخورد و در زمان های عادی نیز وقتی موهایتان باز است با انگشت قسمت های انتهایی آن را از هم جدا کنید تا گره نخورد. موهایتان را به کمک یک برس نرم از پایین به بالا شانه کنید و هرگز از ریشه یعنی قسمتی که اکستنشن نصب شده است شانه نزنید. هرگز از تافت و حالت دهنده های سیلیکونی استفاده نکنید چون باعث باز شدن موهای اکستنشن شده خواهد شد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر