یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آیا برنامه روبیکا رایگان است چگونه آن را مجانی کنیم

عکس, آیا برنامه روبیکا رایگان است چگونه آن را مجانی کنیم
حجم مصرفی اینترنت برنامه رویبکا در آغاز رایگان بود اما کم کم این قابلیت بر داشته شد و از محبوبیت آن کم شد. میزان حجم مصرفی اینترنت در هنگام استفاده از برنامه روبیکا بیشتر از پیام رسان هایی چون گپ است. اگر سیم کارت شما همراه اول است که هیچ اما اگر ایرانسل است برای رایگان کردن حجم مصرفی نت در برنامه روبیکا با این آموزش همراه شوید.

اموزش رایگان کردن نت روبیکا

وارد قسمت تماس گوشی موبایل خود شوید.با شماره گیر کد #۴۰۰* را شماره گیری کنید. دقت کنید از خطی استفاده نمایید که حتما ایرانسل است و با آن وارد اپلیکیشن robika شده اید. در غیر این صورت پیامک تماس لغو شد یا کد غیر معتبر است دریافت خواهید کرد.
اینک گزینه هایی با عنوان تکمیل فرایند خرید با شماره ۰، سرشاخه با شماره ۱, زیر شاخه با شماره ۲, فعالسازی با شماره ۳, راهنما با شماره ۴ را مشاهده می کنید. شماره ۲ را وارد کنید تا گزینه ی سه یعنی زیر شاخه با شماره ی ۲ را انتخاب کرده باشید.
حال سه گزینه ی شماره سرشاخه من با کد ۱ , مشاهده ی حد مجاز مصرف با کد ۲ و حذف از لیست زیر شاخه ها با کد ۳ را مشاهده می کنید. این بار هم ۲ را وارد کنید تا گزینه ی مشاهده ی حد مجاز مصرف را انتخاب کرده باشید.
وارد صفحه ی جدیدی با دو گزینه ی اینترنت با شماره ۱ و اعتبار مشترک با کد ۲ می شوید. گزینه ی اینترنت را با وارد کردن عدد یک انتخاب نمایید.
حال پیامی با مضمون حداکثر مجاز مصرف اینترنت نامحدود است و شما ۰ مگابایت را مصرف کرده اید، دریافت می کنید. دقت کنید اگر بار اول باشد که از این کد استفاده می کنید، عدد ۰ مگابایت را در پیام خواهید دید ولی اگر قبلا آن را فعالسازی کرده باشید و بعد از این اپلیکیشن استفاده کردید، این عدد طبق حجم استفاده شده ی شما افزایش می یابد.
نکته: از طریق راه گفته شده می توانید در دفعات بعدی برای مشاهده ی حجم مصرفی نیز استفاده نمایید. زیرا عدد گفته شده نشان دهنده حجم مصرف شده توسط شماست.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر