یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آیا سس مایونز واقعا موها را درخشان می کند

عکس, آیا  سس مایونز واقعا موها را درخشان می کند

سس مایونز اگر چه یک ماده غذایی بسیار مضر به خصوص برای کبد است اما حتما شما هم از تاثیر شگفت انگیز آن روی موها چیزهایی را شنیده اید. به موهای خود سس مایونز بزنیم یا نه ؟

در واقع بر خلاف اثرات منفی سس مایونز روی سلامتی این سس برای موها بسیار مفید است. اگر موهای شما چرب است هرگز از این سس روی موهای خود استفاده نکنید.

سس مایونز  حاوی سرکه، تخم‌مرغ و روغن است و می‌تواند یک نرم‌کننده عالی برای موهای زبر و خشن باشد. سس مایونز برای لطافت، براقی، رفع شوره سر، رفع ریزش و تغذیه مو عالی است.تک تک ترکیبات مایونز برای مو بسیار مفید و مغذی می باشد.

سس مایونز پر از روغنهایی است که برای رشد و ترمیم مو بسیار خوب هستند و نه تنها باعث مرطوب تر شدن موها می شوند بلکه برای افرادی که موهای زبر، خشک، آسیب‌دیده و مجعد دارند، می‌توانند ساقه موهای خود را به سس مایونز آغشته کنند.سپس آنها را با کلاه مخصوص رنگ حدود ۳-۲ ساعت بپوشانند و درنهایت هم با شامپویی ملایم، آن را آبکشی کنند.

روش مصرف سس مایونز برای درمان خشکی موها :

دو هفته یک بار سس را مثل رنگ مو به ریشه و ساقه مو بزنید، با یک روکش یا کلاه پلاستیکی به مدت یک ساعت بپوشانید و بعد با شامپوی مناسب مو را شسته و آبکشی کنید.برای موهای بسیار چرب بهتر است این کار ماهی یکبار انجام شود.

نکته : بهتر است این سس را بدون مواد افزودنی و به صورت تازه در منزل خود درست کنید تا خواص آن برای موها چند برابر شود.

آموزش درست کردن سس مایونز در منزل :

مواد لازم سس مایونز
روغن مایع ۱ لیوان
تخم مرغ ۱ عدد
شکر ۱ قاشق مرباخوری
نمک ¼ قاشق چایخوری
آبلیمو ۲ قاشق مرباخوری
سرکه سفید ۲ قاشق مرباخوری
فلفل سیاه به اندازه کافی
سس خردل ۱/۲ ق چای خوری
دستور تهیه

طرز تهیه سس مایونز
مرحله اول: آماده سازی
برای تهیه سس مایونز خانگی یکی از مهم ترین عوامل یک سس با کیفیت در خانه هم دما بودن تخم مرغ و روغن می باشد در تهیه این سس نیازی نیست از زرده استفاده کنید و با کمک تخم مرغ کامل این سس تهیه می شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر