یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آیا مش مو همان هایلایت مو است

شاید برای شما هم این سوال ایجاد شود که  آیا مش مو همان هایلایت مو است ؟ این دو چه تفاوتهایی دارند ؟

عکس, آیا مش مو همان هایلایت مو است

. برای مش کردن موها نیاز به دکلره و اکسیدان و رنگ مورد نیاز است.

مش مو نوعی تکنیک رنگ مو است که به شما کمک می‌کند چهره خود را به طرز چشم‌گیری تغییر دهید. در این تکنیک آرایشگر بخش هایی از موی شما را روشن‌تر از موهای زمینه، رنگ می‌کند. اصولا پایه رنگ جدید با رنگ زمینه اختلاف زیادی دارند. طور معمول این اختلاف بین ۳ تا ۷ درجه می‌باشد. به همین خاطر برای انجام مش باید از دکلره استفاده کنید.مش مو یکی از روش هایی است که می تواند تغییرات جدی در ظاهر ایجاد نماید.

حال بهتر است بدانید که هایلایت کردن مو در واقع شاخه ای از مش موهاست.همان طور که از نام این تکنیک مشخص است در آن موهای شما روشن‌تر از زمینه رنگ می‌شوند. اختلاف رنگ زمینه و رنگ جدید به حدی نیست که از نظرتان آزاردهنده یا غیرمتعارف باشد.مش هایلایت برای افرادی که مایل هستند، بر روی موهای تیره خود، تارهای روشن داشته باشند، توصیه می شود. در این مورد می توان هایلایت را به دو تا ۳ درجه روشن تر تغییر داد. میزان اسیب رسیدن به مو در این روش بسیار کمتر می باشد زیرا موهای اصلی نیاز به رنگ شدن ندارد.

اگر مایل نیستید تا هایلایت شما محسوس باشد، می توانید از مش مخفی استفاده کنید. در این نوع هایلایت، تنها تغییرات کوچک در موها داده می شود لذا ظاهر طبیعی تری دارند. برای افرادی که عموما موهای خود را به صورت باز قرار می دهند، پیشنهاد می شود تا از این نوع هایلایت بهره ببرند.

همچنین توجه داشته باشید به دلیل وسعت کم رنگ مو در این تکنیک، موهای شما دچار آسیب جدی نمی‌شوند. پس با خیال راحت می‌توانید از این مدل برای تغییر در استایل موهای خود استفاده کنید. همچنین این مدل، گزینه مناسبی برای دختران جوان است که نمی‌خواهند تغییرات شدیدی روی موهای خود ایجاد کنند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر