یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آیا پی آر پی مو کردن مو درد دارد و میزان تاثیر آن

عکس, آیا پی آر پی مو کردن مو درد دارد و میزان تاثیر آن

پیش از هر چیز باید بگیم پی آر پی کردن موها که یکی از راه های بسیار خوب برای ضخیم کردن مو و حجم دهی به آن می باشد درد زیادی ندارد و چون اینکار با بی حسی انجام می شود شما هیچ دردی را حس نخواهید کرد.

این روش هم برای مردان و هم برای زنانی که ریزش موی مردانه دارند استفاده می شود. این روش جدید کاملا مبتنی بر اصول علمی است و باعث تقویت فولیکول های مو، تحریک رشد، و تقویت ساقه مو می‌شود. اگر دچار ریزش مو هستید، موهایتان کم پشت و ضعیف شده است و نمی‌دانید چه روش درمانی برای شما بهتر است، پی آر پی را امتحان کنید.

برای انجام PRP ابتدا خون بیمار گرفته می‌شود. بعد از گرفتن مقدار خون مورد نیاز، پلاکت های موجود در آن را توسط دستگاه سانتریفیوژ یا ژل های مخصوصی جدا می‌کنند. پلاکت های به دست آمده را با استفاده از وسیله ای به نام مزوگان به محل مورد نظر تزریق می‌کنند. میزان پلاکت تزریق شده و عمق تزریق ماده توسط دستگاه مزوگان قابل تنظیم است، در نتیجه خطای انسانی کاهش می‌یابد.

روش درمانی پی آر پی برای مو به طور کلی به دو صورت زیر انجام می‌شود:

PRP: این روش ساده ترین نوع پی آر پی است که در آن پلاسما و پلاکت های جدا شده از خون بیمار، به پوست سر او تزریق می شود.

PRP+ACELL: در این روش ترکیبی از پلاسما،‌پلاکت، و ACELL به پوست سر بیمار تزریق می شود. این ترکیب می تواند به مدت چند ما ه به طور مستمر فاکتورهای رشد را در اختیار فولیکول های مو قرار بدهد و رشد آن ها را تقویت کند.

پی آر پی مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

روشی غیر تهاجمی و ساده
نتیجه کاملا طبیعی و زیبا
ایمن، بدون حساسیت و عفونت
ماندگاری طولانی مدت
هزینه پایین نسبت به سایر روش های درمانی برای ریزش مو
مناسب برای افرادی که نمی‌توانند کاشت مو انجام دهند

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر