یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

اتوبار چیست و فرق مهم آن با باربری

عکس, اتوبار چیست و فرق مهم آن با باربری

اتوبار درون شهری اولین و متداول ترین دسته اتوبارها هستند. این نوع اتوبارها خدمات حمل و نقل درون شهری را ارائه می دهند و دارای دسته بندی های متفاوتی هستند.اتوبار در واقع به شرکت هایی گفته می شود که وظیفه حمل بارهای درون شهری را به عهده دارند. این شرکت ها با توجه به امکانات خود، جابجایی یا حمل اثاثیه منزل، وسائل اداری و لوازم مشابه را انجام می دهد.البته این شرکت های باربری حمل بارهای برون شهری را نیز به عهده می گیرند که در این صورت باید بارنامه مورد نیاز خود را از شرکت های باربری همان استان خریداری نمایند.اتوبار برون شهری دسته دوم هستند که خدمات حمل و نقل برون شهری را ارائه می دهند. از آنجایی که حمل بار بین شهری به بارنامه نیاز دارد، اتوبار برون شهری بارنامه های مناسب خود را از شرکت های باربری دریافت کرده و اقدام به حمل بار می کنند. البته توجه داشته باشید اتوبار برون شهری مانند اتوبار درون شهری محدودیت های خاصی در زمینه حجم بارهای قابل حمل دارد.

تفاوت باربری و اتوبار:باربری و اتوبار دو عبارت مشابه و در عین حال متفاوت هستند، اما فرق اتوبار و باربری چیست؟ این دو عبارت اکثرا به جای یکدیگر بکار می روند و مشکل خاصی بوجود نمی آورند. اما در ادامه تفاوت اصلی دو عبارت باربری و اتوبار را بیان می کنیم.شرکت های باربری حمل و جابجایی هر نوع باری در هر فاصله ای را به عهده می گیرند. این شرکت ها معمولا در سراسر کشور شعبه دارند و با توجه به ماشین های باربری موجود امکان حمل بار به خارج کشور را نیز دارند. شرکت های باربری برای جابجایی بار خارج از هر استان به بارنامه دولتی نیاز دارند که فقط توسط شرکت باربری همان استان صادر می گردد.شرکت های اتوبار معمولا در سطح شهری فعالیت دارند و عموما برای اسباب کشی و جابجایی اثاثیه منزل، وسائل اداری و موارد مشابه کاربرد دارند. این شرکت ها معمولا به دلیل محدودیت بار خود، قابلیت حمل بار به خارج شهر را ندارند و در محدوده های خاصی فعالیت دارند.شرکت های اتوبار در سطح شهری فعالیت می کنند و عموما برای جابجایی اثاث منزل و وسایل اداری کاربرد دارند. ولی وظیفه اصلی شرکت های باربری، حمل بار در سطح کشور است و با توجه به ماشین های مختلفی که در اختیار دارند توانایی حمل هر گونه باری را دارند.

اوبار؛ اتوبار شهری و باربری بین شهری
سامانه هوشمند اوبار با استفاده از الگوریتم های هوشمند موفق به تشکیل جامعه ای بزرگ از راننده ها و صاحبان بار در سطح کشور شده است. دسترسی اوبار به بیش از ۹۰ هزار راننده در سطح کشور این مجوعه را به بزرگترین اتوبار و باربری در سطح کشور تبدیل کرده است.با ثبت سفارش در سامانه اوبار، می توانید سریع و مطمئن بار خود را بفرستید و آن را تا مقصد رصد کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر