یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ارزان ترین درمان های کیست دندان

عکس, ارزان ترین درمان های کیست دندان

کیست دندان یکی از بیماری های دهان و دندان است که باید توسط دندان پزشک درمان شود . اما اگر شما در شرایطی هستید که امکان رفتن به دکتر نیست در خانه این بیماری را درمان کنید. در این پست از یاس فان شما را با این روشهای درمان خانگی آشنا می کنیم.

سرکه سیب :برای از بین بردن کیست دندان می توانید از ترکیب سرکه سیب با آب استفاده کنید، سرکه سیب هم خاصیت ضد باکتریای دارد و می تواند در درمان خانگی کیست دندان بسیار موثر باشد. در طول روز چندین بار از این ترکیب استفاده کنید.

روغن میخک : روغن میخک از قدیم تا الان برای درمان کیست دندان به صورت خانگی استفاده می شود و طرفداران زیادی دارند. برای این کار می توانید روغن میخک را با استفاده از پنبه بر روی کیست دندان بگذارید.

سیر  :سیر یکی از قدیمی ترین داروهای طبیعی است که برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله درمان کیست دندان قابل استفاده است. برای این کار بهتر است سیر را رنده کنید و از آن خمیری درست کنید، خمیر را روی قسمتی که کیست وجود دارد بمالید. از این خمیر می توانید در طول روز چندین بار استفاده کنید.

زردچوبه : بسیاری از ادویه ها خاصیت های ضد التهابی و د باکتری دارند که برای درمان کیست دندان بسیار موثر است. برای این کار شما مقداری شیر را با یک قاشق چایی خوری زردچوبه مخلوط می کنید که برای کم کردن تورم و درد بسیار موثر است. برای اینکه از بزرگ شدن کیست های دندان پیشگیری و جلوگیری کنید بهتر است از آب زردچوبه استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر