یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

ارزان ترین هتل های کیش را بشناس

عکس, ارزان ترین هتل های کیش را بشناس
در این پست از یاس فان به معرفی هتل های کیش می پردازیم در ابتدا سه تا از بهترین هتل های کیش که گران قیمت و لوکس هستند و در پایان هتل های قیمت مناسب تر را برای شما قرار داده ایم.
هتل ترنج کیش : از هتل‌های ۵ ستاره لوکس کیش می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۹۴، به دور از منطقه گردشگری جزیره و در شمال غربی کیش تاسیس گردید. به همین سبب آرامشی که در تور هتل ترنج کیش تجربه خواهید نمود را در هیچ یک از دیگر هتل‌های کیش نخواهید یافت. اولین هتل دریایی در ایران و خاور‌میانه می‌باشد که معماری آن الهام گرفته از هتل‌های دریایی جزایر مالدیو می‌باشد. این مجموعه دو فاز دارد که فاز اول آن اتاق‌ها و سوئیت‌های روی بستر کم عمق آب‌های ساحلی می‌باشد. در داخل فاز یک این مجموعه برای انتقال میهمانان از پذیرش به اتاق‌هایشان از ماشین‌های برقی استفاده می‌شود.فاز دوم هتل ترنج نیز در ساحل و به صورت ساختمانی با تعداد طبقات بالا در حال ساخت می‌باشد. در حال حاضر با رزرو هتل ترنج کیش تنها می‌توانید در سوئیت‌‌های دریایی این هتل اقامت داشته باشید. در این تور علاوه بر تفریحات ساحلی به امکانات تفریحی و ورزشی دیگری همچون جکوزی، سالن بدنسازی، سرویس مرکز خرید، اتاق بازی کودک، سالن بیلیارد و اتاق ماساژ دسترسی خواهید داشت.
هتل داریوش : معماری هتل داریوش برگرفته از کاخ‌های دوره هخامنشی است و در داخل لابی و رستوران‌های هتل مجسمه‌هایی از شاهان و سربازان هخامنشی قرار دارد.در صورت اقامت در هتل داریوش کیش می‌توانید از امکانات ورزشی و تفریحی هتل داریوش که شامل مواردی چون زمین تنیس، پینت بال، استخر، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، فروشگاه تجاری و سالن ماساژ می‌باشد استفاده نمایید
هتل مارینا پارک کیش:هتل مارینا پارک ۳ طبقه و ۱۹۰ واحد اقامتی دارد و به دلیل فاصله کم هتل با ساحل، چشم انداز برخی واحدهای اقامتی آن رو به دریا می‌باشد. معماری ساختمان هتل مارینا پارک کیش مانند یک ستاره دریایی می‌باشد. با رزرو هتل مارینا پارک دسترسی مناسبی به مراکز خرید بزرگ جزیره کیش نظیر پردیس ۱، پردیس ۲، بازار پانیذ و همچنین مراکز تفریحی نظیر بولینگ مریم، پارک دلفین، باغ پرندگان، پیست کارتینگ و … خواهید داشت.در ساحل اختصاصی هتل، تفریحات آبی متنوعی همچون تیوپ بادی، پاراسل، غواصی، قایق بادبانی، جت اسکی، کایت بوردینگ، گشت دریایی، پدل بورد، جت فلایر و … و در خود هتل نیز به امکاناتی مثل؛ زمین تنیس، مجموعه آبی، فروشگاه تجاری دسترسی خواهید داشت.
هتل های قیمت مناسب کیش:
هتل سیمرغ
هتل پارسیان
هتل تعطیلات
هتل پارس نیک
هتل پانیذ
هتل گاردنیا
هتل خانم
هتل ستاره
هتل ققنوس

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر