یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

ارزان ترین و بهترین لوسیون پوست و جایگزین روغن آرگان

عکس, ارزان ترین و  بهترین لوسیون پوست و جایگزین روغن آرگان

اگر میخواهید به روشی نسبتا ارزان به پوست خود رسیدگی کنید و یک لوسیون درجه یک برای پوست خود درست کنید. روغن سبوس برنج بهترین گزینه است.

روغن سبوس برنج بسیار سبک است و قدرت جذب بالایی در اعماق پوست دارد و بعلت خواص هیدراته  آن می تواند جایگزین مناسبی برای روغن های مرطوب کننده ی گران قیمت باشد.

روغن سبوس برنج سرشار از ویتامین E  می باشد که می توان از آن بعنوان یک سرم تقویتی طبیعی بخصوص در اطراف چشم برای رفع سیاهی و افزایش ضخامت پوست آن ناحیه و همچنین کاهش و جلوگیری از ایجاد چروک ها در اطراف آن استفاده نمود همانطور که میدانید ویتامین E  همیشه به عنوان یکی از موثرترین ویتامین ها در سلامت پوست و مو در بسیاری از لوازم آرایشی به کار می رود .

همچنین شاخص اسیدهای آن بسیار شبیه به روغن آرگان است و از آنجا که این روغن برای درمان آکنه و لک استفاده می شود و تقریبا روغن گرانی محسوب می شود ، روغن سبوس برنج را می توان جایگزین بسیار مناسبی برای آن معرفی نمود .

روغن سبوس برنج حاوی اکسیدان هایی است که از پوست در مقابل رادیکال های آزادی که مسبب پیری زودرس هستند ، محافظت می کند .

سبوس برنج به دلیل دارا بودن ترکیب شیمیایی گاما اوریزانول ، از پوست شما در مقابل اشعه ی فرابنفش خوشید محافظت می کند .سبک بودن و جذب پذیری راحت آن و همچنین خاصیت آنتی اکنه و مرطوب کنندگی آن می تواند این روغن را به ضد آفتابی برای تمامی انواع پوست تبدیل کند .جالب است بدانید بسیاری از محصولات ضد آفتاب حاوی روغن سبوس برنج هستند .

این روغن شگفت انگیز به علت وجود ویژگی آنتی آلرژیک آن و سبکی و نفوذ پذیری راحت  آن در پوست یکی از بهترین روغن ها برای درمان پوست تحت تاثیر اگزما می باشد .

این روغن بواسطه ی خواص نرم کنندگی بالا به ترک های ناشی از اگزما نفوذ کرده و از سوزش و خارش بیشتر پوست جلوگیری می کند .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر