یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

از بین بردن بوی گند پاها با سرکه و روش این کار

عکس, از بین بردن بوی گند پاها با سرکه و روش این کار

اگر پاهای شما به سرعت بوی بد می گیرد و می خواهید از شر این بو خلاص شوید بهترین کار استفاده از سرکه است. پوست روی پا به دلیل کم آبی و قرار گرفتن در محیط هایی که باکتری ها یا قارچ ها می توانند در آن رشد کنند، مستعد ابتلا به برخی مشکلات است. سرکه حاوی بسیاری از خواص مفید است که می‌تواند به حل این مشکلات کمک کند.هم چنین سرکه میتواند قارچ ها و بیماری های دیگر پوست را نیز درمان کند. از آن جایی که سرکه خواص ضد قارچی دارد، خیساندن روزانه پاها در محلول سرکه می‌تواند با عفونت های قارچی مانند پای ورزشکاران مقابله کند.

از آن جایی که سرکه خواص ضد میکروبی دارد، می تواند در برابر ویروس ها محافظت کند. ممکن است خیساندن پاها در سرکه به درمان یا جلوگیری از رشد زگیل روی پاها کمک کند. در حال حاضر هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد سرکه بتواند با عفونت های ناشی از ویروس ها از جمله HPV مبارزه کند. با این حال تحقیقات نشان داده است که استیک اسید موجود در سرکه می‌تواند در پیشگیری از عفونت های پوستی در افراد مبتلا به سوختگی مفید باشد.

فرقی نمی کند از چه سرکه ای برای اینکار استفاده کنید :

یک فنجان سرکه داخل یک لگن بریزید. دو فنجان آب گرم به آن اضافه کنید. اضافه کردن یک فنجان سرکه و دو فنجان آب گرم را تا جایی که لگن پر شود، ادامه دهید.

پاها را برای ۱۰ تا ۲۰ دقیقه درون لگن قرار دهید. این روند را روزانه تکرار کنید تا مشکل پاهایتان برطرف شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر