یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

از بین بردن جرم دندان در خانه با دو روش موقت و دائم

عکس, از بین بردن جرم دندان در خانه با دو روش موقت و دائم

اگر می خواهید با توجه به شرایط کرونایی در منزل دندان های خود را جرم گیری کنید . می توانید از دو روش استفاده کنید. روش اول را باید هفته ای یک الی دو بار انجام دهید اما روش دوم هر سال یکبار.

روش اول روشی بدون درد است که در آن شما باید یک پیمانه زردچوبه را با یک پیمانه نمک و مقداری آبلیمو مخلوط کنید . میزان آبلیمو باید به گونه ای باشد که خمیر حاصله نه خیلی سفت باشد و نه شل . سپس آن ها را خیلی نرم روی تمام دندان ها می کشید (چیزی حدود دو دقیقه) کاملا مسواک زده و  دهان را کاملا می شویید. وقتی دهان خود را کاملا شستید دوباره با مسواک و خمیر دندان مسواک می زنید.

(  زردی ناشی از زردچوبه خیلی راحت با یک مسواک و خمیر دندان بعد از شستشوی دهان از بین خواهد رفت و دندان های شما جرم گیری می شود)

در روش دوم که تقریبا یک روش اساسی و دائمی است شما باید کمی هزینه کنید. به داروخانه رفته و از آنجا لوازم مخصوص جرم گیری را بخرید. این لوازم شبیه به انواعی است که دندانپزشک در مطب از آن استفاده می‌کند که تمیز کنندگی آن بسیار عمیق است و در واقع دندان را لایه برداری می‌کند. این لایه سرشار از جرم است و اصلا جزء ضروری دندان محسوب نمی‌شود که این لوازم را می‌توانید از داروخانه خریداری کنید. این لوازم بلند و نازک هستند و انتهای آن‌ها قلاب دارد و البته استفاده از آن کمی دردناک است. حتما باید از آن در یک اتاق روشن استفاده کنید و یک آینه داشته باشید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر