یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

از بین بردن سریع سیاهی کشاله ران با این روغن

عکس, از بین بردن سریع سیاهی کشاله ران با این روغن

اگر چه در فضای مجازی تبلیغات زیادی برای کرم ها و محصولات زیبایی مخصوص از بین بردن تیرگی های بدن وجود دارد اما شما می توانید بدون صرف آن هزینه ها با بهترین درمان سنتی تیرگی های زیر بغل و کشاله ی ران را درمان کنید. برای اینکار شما نیاز به روغن سیاه دانه اصل دارید.

باید به مدت چهل روز هر روز یکبار موضع تیره را با روغن سیاهدانه به مدت ده دققه ماساژ دهید. این درمان قطعی و بدون بازگشت تیرگی ها می باشد.

مالیدن روغن سیاهدانه با پایه اصل بر موضع های تیره هرروز به مدت ده دقیقه آرام در سه نوبت تا چهل روز .

هم چنین روغن سیاه دانه یک آنتی اکسیدان قوی است و خواص ضد التهابی دارد. این قابلیت‌ها باعث شده که عارضه‌های پوستی مانند آکنه، اگزما، خشکی حاد و پسوریازیس از طریق استعمال این روغن گیاهی بهبود پیدا کند.

این روغن از بروز هر گونه خشکی در پوست جلوگیری می‌کند. استفاده از این روغن در نواحی خشک پوست درمان قطعی اینگونه عارضه‌ها محسوب می‌شود.

هشدار :

درست است که خواص این روغن سال‌ها است به اثبات رسیده است، اما در شرایط خاص بهتر است بدون مشورت با پزشک مصرف نشود. برای مثال خانم‌های باردار و یا آنانی که بچه شیر می‌دهند باید قبل از استعمال این روغن از پزشک خود اجازه بگیرند.بهتر است قبل از استعمال این روغن بر روی پوست، ابتدا  آن را در ناحیه کوچکی تست کنید. بدین ترتیب اگر به این ماده حساسیت داشته باشید از بروز آسیب‌های جدی جلوگیری می‌شود. فراموش نکنید که این روغن را داخل چشم و‌ دیگر نقاط حساس بدن استعمال نکنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر