یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

از سیر تا پیاز چربی سوز ونوستات

عکس, از سیر تا پیاز چربی سوز ونوستات

ونوستات را میتوان بی خطر ترین قرص لاغری دانست این دارو بدون نیاز به نسخه به فروش می رسد به جز دوز ۱۲۰ میلی گرمی آن که  زنیکال است و باید توسط پزشک تجویز شود. عملکرد این قرص دفع کننده چربی هضم نشده است ، تری گلیسیرید ها توسط بدن انسان جذب نمی شوند و برای جذب لازم است به مونوگلیسرید تبدیل شوند. آنزیم لیپاز وظیفه تبدیل را را بر عهده دارد. فرآورده دوم حاصل از این تجزیه شیمیایی اسید چرب است که آن هم توسط بدن جذب می شود.قرص ونوستات با مهار آنزیم لیپاز مانع به وقوع پیوستن این فرآیند شیمیایی می شود و تری گلیسیرید ها از طریق دستگاه گوارش دفع می شوند که این دفع، خالی از عوارض و مشکلات نخواهد بود.. قرص ونوستات نوعی مهار کننده برای آنزیم لیپاز در بدن به شمار می رود. مصرف این دارو برای زنان باردار و شیرده ، کودکان ، افراد مبتلا به اختلال قند خون، بیماران قلبی عروق ،بیماران کبدی، بیماران روده ای، سابقه سرطان روده ممنوع است.

عوارض ونوستات :

*خشکی پوست:نقش چربی در بدن فقط به تجمع و اضافه وزن بر نمی گردد. داشتن پوستی بدون چروک در گرو مصرف متعادل از چربی های مفید است. وقتی چربی توسط بدن جذب نشود، پوست خشک می شود و در آن چروک ایجاد می شود که ممکن است چهره کاملا پیرتر دیده شود.

*کاهش چربی مفید و افزایش خطر مشکلات قلبی :مصرف قرص ونوستات به دفع چربی بیشتر از بدن می انجامد. این موضوع ممکن است حتی به کاهش مقدار چربی مفید در بدن نیز منجر شود که می تواند خطر مشکلات قلبی و اختلال در متابولیسم بدن را در پی داشته باشد.

*دفع چربی بیشتر از بدن:یکی از عوارض شایع قرص ونوستات، مدفوع بد بو به دلیل وجود حجم بالای چربی در آن است. علاوه بر این مدفوع چرب و روغنی نیز می تواند عوارض شایع باشد که همگی در طی یک فرآیند یعنی عدم جذب چربی توسط بدن و دفع آن صورت می گیرد.

*مشکلات گوارشی با مصرف قرص ونوستات :مشکلات گوارشی یکی از عوارضی است که اکثر داروها برای بدن به همراه دارند. از جمله مشکلات گوارشی که این قرص به همراه دارد شامل موارد زیر می شود:
درد معده
درد روده ها
درد مقعد

*اسهال
درد در هنگام دفع :در مواد حاد باقی ماندن چربی غذاها در روده ها
*دل پیچه
*بی اختیاری مدفوع
*مشکلات جدی روده ای

*زمینه سازی برای ابتلا به بیماری ها:همچنین خشکی مفاصل هم از عوارض استفاده از قرص ونوستات است. علاوه بر این کاهش سطح قند خون نیز از عوارض جدی این قرص است. کسانی که دیابت دارند و یا سطح قند خون آنان پایین است از مصرف این قرص باید کاملا اجتناب کنند.

بررسی تاثیر قرص ونوستات بر کاهش وزن و لاغری

کاهش وزن در طی استفاده از این قرص در مقایسه با داروهای مشابه دیگر بیشتر بوده است و بر اساس آنها بیشتر به این نتیجه رسیده اند.حتی تاثیر ونوستات نسبت به سایر قرص ها نیز بیشتر بوده است. اما کاهش وزن مشاهده شده با این قرص در مقایسه با رژیم لاغری کم کربوهیدرات کمتر بوده است.

زمان مصرف قرص ونوستات:س از صرف وعده های غذایی اصلی بهترین زمان برای مصرف این قرص است. اگر تصور می کنید پس از صرف یک وعده غذای چرب و سرشار از کالری، مصرف یک عدد قرص ونوستات می تواند شما را لاغر نگه دارد یا مانع چاق شدن شما شود، سخت در اشتباهید.کاهش وزن موثر و پایدار با مصرف قرص ونوستات زمانی اتفاق می افتد که سبک زندگی تغییر پیدا کند. ورزش کردن و اصلاح تغذیه در کنار مصرف این قرص تنها راه عملی و پایدار لاغر شدن است. لذا مصرف قرص به تنهایی نمی تواند دردی را دوا کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر