یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

استعلام ممنوع الخروجی در exitban.ssaa.ir

عکس, استعلام ممنوع الخروجی در exitban.ssaa.ir

قصد خروج از کشور را دارید اما نمی دانید ممنوع الخروج هستید یا خیر؟ چاره کار این است که یا باید حضوریبه اداره گذرنامه مراجعه  کنیدکه بسیار زمانبر می باشند و چنانچه قادر به مراجعه حضوری نباشند می توانید به راحتی و با مراجعه به سایت exitban.ssaa.ir و وارد کردن کد ملی خود، استعلام ممنوع الخروجی بگیرند.ممنوع الخروجی افراد عازم به حج و سفر های ضروری :به موجب تبصره ماده ماده ۲۳ قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی، چنانچه شخص ممنوع الخروج شده عازم سفر حج باشد که از قبل بر وی واجب شده و یا سفر درمانی ضروری در پیش داشته باشد، دادگاه موقتا اجازه خروج او را صادر می نماید.شرایط ممنوع الخروجی افراد
ممنوع الخروجی برای سربازی :مطابق قانون کشور، اشخاص ذکور پس از ورود به سن ۱۸ سالگی چنانچه قصد خروج از کشور داشته باشند می بایست کارت پایان خدمت و یا معافیت از نظام وظیفه ارایه نمایند.حتی چنانچه اشخاص مذکور دارای گذرنامه باشند کافی نیست و میبایست مجوز خروج دریافت نمایند. ولی در قانون نظام وظیفه شرایطی پیش بینی شده است که به موجب آن، مشمولین می توانند با سپردن وثیقه، از کشور خارج شوند.
این شرایط به قرار زیر می باشد:
فرد مشمول، نباید برای اعزام به خدمت، غیبت داشته باشد.
فرد مشمول، میبایست دارای برگه ی اعزام به خدمت بدون غیبت باشد.
دانشجویان و دانش آموزانی که به سن ۱۸ سال تمام رسیده اند بایستی؛ گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه، مدارس، مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان ها و یا برگه ی معافیت تحصیلی از دفاتر خدمات الکترونیکی نیروی انتظامی دریافت نمایند.
دانشجویان فارغ التحصیلی که از تاریخ فراغت آنها کمتر از یکسال سپری شده و همچنین دارای گواهی فراغت از تحصیل و برگ ثبت پایان تحصیل از دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی بوده باشند.
فارغ التحصیلان مقاطع دیپلم و پیش دانشگاهی که مهلت معرفی آنان به نظام وظیفه به پایان نرسیده باشد.
مشمولان بدون غیبت که دارای برگ ثبت درخواست معافیت کفالت یا معافیت پزشکی از دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی هستند.با این حال این مشمولان واجد شرایط خروج میبایست به ارگان مربوطه وثیقه معتبر بسپارند. میزان این وثیقه بر اساس نوع سفر متفاوت است.
این تفاوت به شرح زیر می باشد:برای سفرهای علمی، برابر با ۸۰ میلیون ریال وجه نقد و یا ضمانت نامه بانکی. سفرهای مطالعاتی در دوره تحصیلات تکمیلی نیز علمی در نظر گرفته می شود و شامل این بند است.بابت سفرهای سیاحتی یعنی سفرهای غیر زیارتی یا غیر علمی مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد.
جهت سفرهای زیارتی به عراق و عربستان مبلغ ۳۰ میلیون ریال وجه نقد مورد.
و بابت سفرهای دوره ای مشترک ۱۵۰ میلیون ریال وجه نقد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر