یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اسم آمپولهای قدرتمند درمان ریزش مو و رویش مو

عکس, اسم آمپولهای قدرتمند درمان ریزش مو و رویش مو

علاوه بر آمپول بیوتین و مکمل آن یعنی بپانتن که تاثیر بسیار خوبی در درمان ریزش مو دارند آمپولهای دیگری نیز وارد بازار تقویت مو شده اند که در زیر برای شما معرفی می کنیم. (ز آنجا که بیوتین به طور موثری به تکثیر سلول ها ، تولید اسید آمینه و پروتئین و تنظیم قند خون کمک می کند ، به آن ، ویتامین H گفته می شود ، این کلمه مخفف Hair به معنی مو است و موجب ایجاد موهای سالم و پرپشتی خواهد شد . شوره ی سر ، خشکی پوست ، مو خوره و ریزش مو از علائم کمبود ویتامین های خانواده ی B کمپلکس می باشد که با تزریق آمپول های بیوتین و بپانتن می توان به طور موثری به تامین ویتامین های مورد نیاز بدن پرداخت . مو از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده که ویتامین B۵ (بپانتن) به طور موثری به تجزیه و تولید پروتئین ها و در نتیجه رشد و حفظ سلامت موها کمک می کند .)

آمپول ضد ریزش موی حرفه ای Revlon:

این آمپول تقویت مو که در بسته بندی جعبه ای قهوه ای به فروش می رسد، شامل ۱۲ عدد آمپول ۶ میلی لیتری است و به عنوان محصولی حرفه ای برای مو شناخته می شود. در این بسته بندی سرنگ وجود ندارد و آمپول ها مستقیماً از بطری تزریق می شوند.

آمپول رشد موی Kerastse Densifique:

این محصول که حاوی ۳۰ آمپول ۶ میلی لیتری است برای تقویت رشد مو استفاده می شود.

هیدراسیون Davines Ol:

این محصول، تلفیقی از سیستم های درمانی مدرن و سیستم سنتی آیورودا، که سیستمی هندی مبتنی بر ایجاد تعادل در بدن است، می باشد. بسته بندی این محصول به رنگ مشکی بوده و شامل ۱۲ آمپول ۱۳ میلی لیتری است.

آمین اکسیل Vichy Dercos Pro:

این محصول شامل ۲۱ عدد آمپول با سرنگ های جداگانه است. آمپول های Vichy امروزه توسط بسیاری از بانوانی که از نازک شدن، کم پشت شدن و ضعیف شدن موهای خود رنج می برند استفاده می شود. محصولات کمپانی Vichy بر افزایش نفوذپری و رطوبت پذیری ریشه های مو و بازسازی آنها استوار است.

آمپول های ضد ریزش مو و احیاکننده Collistar:

۱۵ عدد آمپول تقویت مو ۵ میلی لیتری در یک جعبه سفید کوچک وجود دارد. بسته بندی آمپول ها پلاستیکی بوده و برای باز کردن آنها، تیوب کوچک بالای آن باید شکسته شود. از آنجایی که بستن دوباره درب آمپول امکانپذیر نیست باید تمامی محتویات آن در یک بار تزریق به مصرف برسد. این محصول برای تقویت موهای نازک به کار رفته و مراقبت های شدیدی را از مو عمل می آورد.

ترمیم کننده موی لورئال (اورئال):

این ترمیم کننده قوی حای ۱۵ آمپول ۱۰ میلی لیتری است که درون یک شیشه جای داده شده اند. درب این شیشه به رنگ طلایی و بژ بوده و دیواره آن به رنگ شیری می باشد. آمپول های لورئال به ترمیم موهای آسیب دیده و خشک شده و لطافت آنها کمک می کند و ساقه های موی شکننده و غیر حالت پذیر را ترمیم می کند.

تقویت کننده موی Schwarzkopf BC:

این محصول که دارای ۷ آمپول شیشه ای است برای درمان یک هفته ای ریزش مو تجویز می شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر