یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اسم داروهای درمان بواسیر

عکس, اسم داروهای درمان بواسیر

درمان های دارویی بواسیر :

نیتروگلیسیرین : این دارو هنگام جذب در بدن NO یا نیتریک اسید، ترشح می کند.این دارو را می توانید بسته به شدت علائم هر ۸ -۱۲ ساعت یکبار مصرف کنید. طول مصرف دارو نیز ۶ – ۸ هفته می باشد.مصرف این دارو ممکن است باعث سردرد، سرگیجه و کاهش فشار خون گردد. همچنین مصرف همزمان آن با انواع سالسیلات ها مثل آسپرین ممنوع است.

داروی آنتی هموروئید:بهترین و کامل ترین درمان دارویی بواسیر ، داروی آنتی هموروئید است.  این پماد (یا شیاف) بر پایه گیاهان دارویی تهیه شده و می تواند انواع هموروئید را درمان نماید.این پماد دارای اثرات قابض، ضد التهاب و ضد درد است. آنتی هموروئید خارش و سوزش را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن از بین می برد.از این دارو می توان ۳ – ۴ بار در روز استفاده نمود. مصرف آن تا ۷ روز مجاز است. بعد از این مدت زمان و در صورت عدم بهبود می بایست مصرف دارو را قطع و با پزشک در این مورد مشورت نمایید. بهترین زمان مصرف این پماد بعد از اجابت مزاج است.

پماد ام جی: ام جی حاوی یون های وازواکتیو و یون هایی است که موجب انقباض عروق می شوند.این پماد یا دارو اثرات ضد باکتری و ضد قارچ در درمان التهاب و عفونت موثر است. ام جی به دلیل دارا بودن اثرات قابض در برطرف کردن بیماری نیز موثر خواهند بود.

طریقه مصرف :
از پماد ام جی می توانید ۲ بار در روز و هر بار به اندازه یک اپلیکاتور استفاده نمایید. مصرف پماد برای درمان شقاق نیز منعی ندارد. ولی اگر همزمان به شقاق و هموروئید مبتلا هستید، می توانید از محلول ام جی استفاده کنید.

هشدار : مصرف این پماد در صورت واکنش های حساسیتی توصیه نمیشود.

پماد لیدوکائین:یک روش سریع برای درمان درد بواسیر مصرف پماد لیدوکائین است. این پماد بواسیر از طریق ایجاد انسداد در کانال کلسیم سلول ها از انتقال پیامهای عصبی جلوگیری می کند. همچنین می تواند درد را متوقف کند. مصرف طولانی مدت این پماد هموروئید ممنوع است. همچنین مصرف این داروی در دوران بارداری و یا حساسیت موضعی ممنوع است.

پماد هیدروکورتیزون: با مصرف این پماد بواسیر می توان درد، خارش، سوزش و تورم بیماری را تسکین داد. این پماد دارای خاصیت مرطوب کنندگی و ضد التهابی است. به همین جهت می توان از آن برای درمان هموروئید خارجی و داخلی نیز استفاده نمود. این دارو در داروخانه ها قابل دسترسی است و بدون نسخه عرضه میشود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر