یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اسم داروهای کیست مویی بدون جراحی

عکس, اسم داروهای کیست مویی بدون جراحی

اگر امکان جراحی کیست مویی را ندارید بدانید درمان های دارویی برای درمان قطعی آن نیستند و فقط علائم آزار دهنده را کاهش می دهند. حتما آن منطقه را همیشه شیو کنید و بهداشت آن را کاملا رعایت کنید تا مانع عفونت کیست شوید.

درمان با چسب فیبرین : نیز روش سریع و موثری است که برای موارد کیست مویی اولیه و خفیف مورد استفاده قرار می گیرد. مطالعاتی که در رابطه با استفاده از چسب فیبرین برای رفع کیست پیلونیدال صورت گرفته میزان بهبودی با این روش را ۹۰٪ تا ۱۰۰٪ با کمترین عوارض و عدم بازگشت مجدد ​​گزارش نموده اند.

تزریق داروی فنل : در درمان با فنل، که یک روش بسته و تحت بی حسی موضعی است، متخصص جراحی فنل را به داخل کیست مویی تزریق می کند (فنل یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان ضد عفونی کننده مورد استفاده قرار می گیرد). این کار ممکن است چندین بار تکرار شود و در نهایت باعث سخت شدن (اسکلروز) و بسته شدن تدریجی ضایعه خواهد شد. این روش درمانی وقت گیر است و نیاز به چندین مرتبه تکرار دارد. این تکنیک اسکار و گودرفتگی بد شکلی را به جا می گذارد. به علاوه، به علت درجه عود بسیار بالایی که دارد، در بعضی از کشورها به صورت بسیار نادر مورد استفاده قرار می گیرد.

 مترونیدازول و اریترومایسین:استفاده از مترونیدازول و اریترومایسین به مدت حداقل دو هفته، بر اساس پاسخ بیمار است.آنتی بیوتیک باعث برطرف شدن کیست مویی نمی شود، اما عفونت و ناراحتی ناشی از آن را کاهش می دهد.آنتی بیوتیک های تجویز شده را باید به طور کامل مصرف کرد، حتی اگر به نظر برسد زخم بهتر شده است. فقط در این صورت است که می توان از درمان عفونت اطمینان داشت.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر