یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اسم داروی پیشگیری از استفراغ در سفر و ماشین زدگی

عکس, اسم داروی پیشگیری از استفراغ در سفر و ماشین زدگی
بهترین  درمان ماشین زدگی در سفر قرص یا شربت یا آمپول دیمن هیدرینات است . از زمان قدیم از این دارو برای رفع حالت تهوع و استفراغ و سرگیجه و سبکی سر داخل ماشین استفاده می شده است تا جایی که به آن قرص ماشین می گویند. اگر در خودرو دچار تهوع و سردرد و مشکلاتی دیگر می شوید حتما قبل از شروع سفر باید از دیمن هیدرینات استفاده کنید. حالت عضلانی این دارو ۱۵-۳۰ دقیقه زمان می ‌برد تا اثر گذاری کامل خود را انجام دهد. نوع خوراکی دیمن هیدرینات را نیز ۳۰ دقیقه قبل از سفر استفاده کنید.اگر شما سفر طولانی در پیش رو دارید می ‌توانید، در صورت نیاز از دیمن هیدرینات چندین مرتبه استفاده کنید. افراد بالای ۱۲ سالpost-new.php در صورت نیاز می ‌توانند هر ۴ الی ۶ ساعت این دارو را استفاده کنند.کودکان ۲ تا ۱۲ سال می‌ توانند هر ۶ الی ۸ ساعت از دیمن هیدرینات استفاده کنند.برای کودکان زیر دوسال مصرف این داروی بدون تجویز پزشک توصیه نمی ‌شود.
در صورت بارداری ،اقدام به بارداری یا شیردهی این دارو را مصرف نکنید مگر با تجویز پزشک خود. در صورتی که مبتلا به آسم، تنگی نفس، برونشیت مزمن ، هرگونه مشکل ریوی، در صورت سابقه ی اختلالات پروستات و مشکل در دفع ادرار،مشکلات چشمی هستید، در صورتی که قصد عمل جراحی یا درمان دندانپزشکی را دارید این دارو را بدون تجویز پزشک مصرف نکنید.
عوارض شایع دیمن هیدرینات
_خواب آلودگی،بیش فعالی و هیجان در اطفال، سردرد، سرگیجه، تاری دید، شنیدن صدای زنگ در گوش، خشکی دهان بینی یا گلو، تهوع و … می تواند از عوارض مصرف این دارو باشد که به مرور برطرف می شود.
_برخی علائم می توانند جدی باشند لذا در صورت ضربان قلب نامنظم و بالا فوراً به پزشک مراجعه نمایید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر