یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اسم داروی گیاهی بی خطر آرام بخش و ضد استرس

عکس, اسم داروی گیاهی بی خطر آرام بخش و ضد استرس

اگر میخواهید برای درمان استرس خود از داروهای گیاهی استفاده کنید قطره هایپیران یک گزینه بسیار خوب است که در بیشتر داروخانه ها به فروش می رسد. این قطره عوارض داروهای شیمیایی را ندارد.

دارو دیر اثر بوده و در دو هفته اول اثر ضعیفی دارد. اثر حقیقی آن از هفته سوم به بعد ظاهر می‌شود.با توجه به اینکه برای درمان افسردگی گاهی به مدت طولانی باید دارو مصرف شود، قطره هایپیران را می‌توان در طولانی‌مدت و حتی سال‌ها استفاده نمود.قطره هایپیران برای آرامش و تسکین دردهای قبل و هنگام قاعدگی و زمان یائسگی بسیار مناسب است.اطلاعات مربوط به قطره در بروشور همراه دارو ارائه شده است.برای به دست آوردن نتایج مطلوب، مصرف هایپیران را باید تا از بین رفتن کلیه علائم افسردگی و رضایت کامل ادامه داد. گاهی احتیاج به چندین ماه مصرف است.

موارد مصرف :

ترس، دلهره و تشویش، بی‌حوصلگی و انزواطلبی، رخوت و سستی، افسردگی سنین کهولت، سردردهای عصبی و میگرنی، عدم تمرکز و افکار بیهوده گذشته و آینده ناراحت‌کننده، بدخوابی و بی‌خوابی، سردردها، دردها و تغییرات خلق و خوی قبل و هنگام قاعدگی و یائسگی در زنان.

عوارض جانبی

مصرف در حد توصیه شده، عارضه جانبی ندارد.

البته شما می توانید برای درمان استرس خود از نروکسین هم استفاده کنید. اما نسبت به قطره ای که ذکر شد بسیار قوی تر است و بهتر است برای شروع درمان آن را انتخاب نکنید.

قرص نروکسین یک داروی گیاهی حاوی عصاره هایپریکوم است که در بهبود مشکلات یائسگی و یا مشکلاتی مانند خستگی، عصبانیت، بی قراری، اضطراب، تحریک پذیری، کاهش تمرکز، افسردگی، نوسانات خلقی، پرخاشگری، اضطراب موثر می‌باشد.

افسردگی و اضطراب ممکن است بدون دلیل آشکار و یا اینکه بر اثر مسائل اجتماعی مانند از دست دادن نزدیکان و یا بیماری‌های مختلف ایجاد گردد. در اختلال اضطرابی بروز اضطراب شایع‌ترین علامت می‌باشد. داروهای ضد افسردگی مثل نروکسین برای کاهش علائم افسردگی (خستگی، اضطراب و کم خوابی) استفاده می‌شوند و به نوبه خود به شما اجازه می‌دهد تا به طور معمول کار کنید و با وجود بیماری خود، وضعیت روحی و عمومی بهتری داشته باشید. حتی اگر افسرده نیستید، نروکسین به کاهش علائم اضطراب نیز کمک می‌کند. این داروی گیاهی با ممانعت از باز جذب سروتونین و تاثیر بر روی بسیاری از انتقال دهنده‌های عصبی از قبیل نوراپی نفرین، دوپامین، L- گلوتامات و GABA ، به درمان علائم افسردگی، اضطراب، خستی، اختلالات روانی، مشکلات سندرم پیش از قاعدگی و یائسگی کمک می‌کند.

مقدار و روش درست مصرف داروی نروکسین
قبل از شروع درمان با این دارو، بروشور دارویی داخل بسته را به دقت مطالعه کنید. این بروشور به شما کمک می‌کند تا اطلاعات دارویی را راجع به دارو به دست آورده و از عوارض جانبی احتمالی آن مطلع شوید.
دوز و مقدار داروی Nervoxin ، از فردی به فرد دیگر متفاوت است؛ این دارو را دقیقاً همانطور که پزشک به شما تجویز کرده است، استفاده نمایید. معمولا بزرگسالان باید روزانه ۲-۱ قرص (گاهی حتی تا ۵ قرص همراه غذا)، کودکان ۱۲-۶ سال نیز نصف دوز بزرگسالان را مصـرف کنند.
اگر فراموش کردید که دوز داروی روزانه خود را در زمان مشخص مصرف کنید اما به زودی یادتان افتاد، دارو را مصرف کنید؛ اما اگر زمانی به یاد آوردید که نزدیک به ساعت دوز بعدی دارو است، دوز از یاد رفته را مصرف نکنید. نباید به خاطر دوز از یاد برده شده، دو دوز از دارو را باهم مصرف کنید.
اگر بعد از گذشت ۶-۴ هفته از مصرف دارو، هیچ بهبودی در شما دیده نشد، به پزشک خود اطلاع دهید.
موارد منع مصرف داروی نروکسین
به تاریخ انقضای نروکسین توجه کنید و اگر دارویی که در دستتان است تاریخ انقضای آن تمام‌شده است،از آن مصرف نکنید.
هرگز Nervoxin را به فرد دیگری حتی با علائم مشابه خودتان تجویز نکنید.
تداخل دارویی نروکسین را چک کنید و اگر در حال استفاده از دارویی هستید که با این دارو تداخل دارد، با پزشک خود راجع به استفاده از داروهایتان مشورت نمایید.
این دارو برای افراد با پیوند عضو یا HIV مثبت منع مصرف دارد.
مصرف نروکسین در دوران بارداری و شیردهی
این دارو در دوران بارداری و شیردهی، برای زنان منع مصرف دارد.

تاثیر مصرف Nervoxin بر رانندگی
نروکسین باعث خواب آلودگی نمی‌شود و در هشیاری و عملکرد شما در رانندگی تاثیر منفی ایجاد نمی‌کند.

تداخل دارویی نروکسین
تداخل دارویی ممکن است عملکرد داروها را تغییر و خطر ابتلا به عوارض جانبی جدی را افزایش دهد. یک لیست از تمام داروهایی (ازجمله داروهای با نسخه / بدون نسخه و داروهای گیاهی) که استفاده می‌کنید تهیه کرده و آن را با دکتر و داروساز خود به اشتراک بگذارید. دوز داروی مصرفی خود را بدون مشورت با دکتر خود تغییر نداده و یا مصرف دارو را ترک نکنید.

داروی نروکسین ممکن است با داروهای ضد انعقاد خون و دیگوکسین تداخل دارویی داشته باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر