یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اسم مکمل های زیبا ساز پوست و پرپشت کننده مو

اگر میخواهید پوست و موی بسیار زییا داشته باشید مصرف این مکمل ها را در برنامه روزانه خود قرار دهید. در این پست شما را با بهترین مکمل های پوست و مو آشنا می کنیم.

عکس, اسم مکمل های زیبا ساز پوست و پرپشت کننده مو

قرص هیرویت 🙁 مکمل تقویت مو)

مکمل‌های تغذیه ای موجود در این قرص عبارتند از گروه ویتامین های B، فسفر، روی و مس. مس موجود در این قرص با اکسیژن رسانی به ریشه مو باعث افزایش ضخامت و تحریک رشد موی تازه می‌شود.

عکس, اسم مکمل های زیبا ساز پوست و پرپشت کننده مو

قرص هیالورونیک اسید مای ویتامینز: ( مکمل زیبایی پوست )

قرص مای ویتامیز با داشتن مواد مکمل هیالورونیک اسید برای افزایش قوام و الاستیسیته پوست و همچنین سیلیکا و منیزیم به بهبود علایم پیری و خستگی در پوست کمک می‌کند.هیالورونیک اسید یک قند طبیعی است که در بافت بدن به خصوص پوست، بافت زجاجیه چشم و مفاصل وجود دارد؛ اما با افزایش سن این ماده در بدن کاهش پیدا می‌کند. یکی از وظایف هیالورونیک اسید آبرسانی به پوست و افزایش رطوبت در بافت های همبند است. این نکته را در خاطر داشته باشید که هیالورونیک اسید قابلیت نگهداری آب و رطوبت تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود را داراست.این مکمل به صورت اختصاصی برای بهبود وضعیت و جوانسازی پوست خصوصا جلوگیری از افتادگی و چین و چروک پوست صورت تهیه شده است.

عکس, اسم مکمل های زیبا ساز پوست و پرپشت کننده مو

قرص سیستین ب ۶ زینک( مکمل زیبایی مو و ناخن ها)

این قرص ترکیبی از ویتامین ب و زینک، مکملی مناسب برای کنترل ریزش مو و افزایش استحکام ناخن و قابل استفاده برای خانم ها و آقایان است.
اثرات مثبت این قرص که بعد از مصرف ۲ الی ۳ ماه مشخص می‌شود عبارتند از :
-افزایش ضخامت مو
-درمان ریزش و پر شدن جای مو
-درمان ناخن های شکننده و استحکام آنها

و در انتها مکملی که هم زمان هم برای موها مفید است و هم برای پوست :

عکس, اسم مکمل های زیبا ساز پوست و پرپشت کننده مو

قرص یونی زینک:( مکمل پوست و مو)

نام آشنای مکمل معروف پوست و مو برای خانم و آقایان ایرانی؛ بسیاری از افراد با این مکمل آشنا هستند. محتویات این مکمل شامل زینک ،ویتامین C و ویتامین‌های گروه B( شامل B1/ B7/B12/B9)هستند.

به دلیل غنی بودن گروه ویتامین های ضروری برای پوست و مو ، این مکمل در بسیاری از اوقات برای رفع مشکلات ریزش و شکنندگی ناخن ها تجویز و توصیه شده است.

اثرات مصرف این مکمل نیز در دوره ۲ الی ۳ ماهه بهتر مشخص میشود. البته قابل ذکر است که مصرف این قرص به دلیل .وجود زینک ممکن است برای بعضی افراد موجب حالت تهوع و دل به هم خوردگی شود. به همین دلیل بهتر است با توصیه و تجویز پزشک از این مکمل استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر