یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

اسم وسایل مخصوص گریم و روش مصرف آنها

عکس, اسم وسایل مخصوص گریم و روش مصرف آنها

پرایمر
کرم پودر
آندریس
آکواکالر
کیک میکاپ
پن استیک
کانسیلر
کاموفلاژ
پودر یا اسپری فیکس

برای زدن کیک مکاپ و فون خشک ، باید اسفنج مرطوبی را بردارید . تصور کنید که صورت به دو قسمت مساوی تقسیم می شود . آنگاه اسفنج را به شکل دورانی به طرفین حرکت دهید . به طوری کل صورت پوشش داده شود . رطوبتی که برای آکواکالر ها در نظر گرفته می شود باید بیشتر از کیک مکاپ ها باشد . مقدار فون زمینه بسیار مهم است . اگر حجمی که استفاده می کنید زیاد باشد ، در بخش هایی مانند خط خنده ، خط اخم ، زیر چشم چروک می شود و حتی ممکن است بعضی جاها ماسیده گردد . برای زدن کرم پودر به خصوص کرم پودر دارای سیلیکون یا فون لیکوئیدی باید به شکل ضربه ای و بعد دورانی عمل کنید . برای زدن فون های چرب نیز از روش دورانی استفاده کنید . برای راحتی کار می توانید از قلم های جدیدی که برای این کار تعبیه شده اند ، کمک بگیرید و حجم اضافی فون را از روی صورت بردارید .

کانتورینگ:کانتور یکی از لوازم گریم است . با استفاده از کانتورینگ می توانید روی پوست صورت روشنی و تیرگی ایجاد کنید و بعد از این که فید کردن مرزها ، کار را با فیکس کردن تمام کنید . یا به مقدار خیلی کمی فون زمینه بزنید و در نهایت کانتورینگ کنید .

کاموفلاژ:قبل از شروع گریم صورت ، اول از هر چیز باید صورت را با استفاده از شیر پاک کن و سایر پاک کننده های متناسب با جنس پوست تمیز کنید . در مرحله ی بعد با استفاده از آب یا تونر صورت را تمیز کنید تا مواد شیر پاک کن نیز از روی صورت پاک شوند . سپس از پرایمر و آبرسان مناسبی استفاده کنید و ۱۰ دقیقه منتظر بمانید . برای محو کردن لکه های صورت کاموفلاژ را فقط روی لکه ها بزنید و روی آن پودر فیکس بزنید تا اثر آن در مراحل بعدی گریم که فون زدن است ، از بین نرود . بعد از فون زدن ، سایر مراحل گریم را تا انتها ادامه دهید و کار خود را فیکس کنید.

آشنایی با خنثی کننده ها:کانسیلرها ، کاموفلاژها و نوترولایزرها جزء خنثی کننده ها هستند . کانسیلرها سبک می باشند و برای از بین بردن رد جوش ها ، حلقه های سیاه زیر چشم و سایر لکه های صورت از آنها استفاده می شود . برای روی صورت از کاموفلاژها استفاده می کنند ، چون سنگین هستند . نوترولایزرها هم به شکل مایع می باشند . از این مواد برای محو کردن و برطرف کردن لکه ها و رنگدانه های اضافی پوست استفاده می کنند .پس می توان گفت تقریبا نقش یکسانی دارند .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر