یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

اسم پنکیک مخصوص گریم

عکس, اسم پنکیک مخصوص گریم

همان طور که می دانید پنکیک های گریم با پنکیک های معمولی خیلی فرق دارند و برای زیباسازی عروس یا گریم بازیگران از آنها استفاده می شود. در این پست شما را با این پنکیک های گریم آشنا می کنیم و مهم تر از همه روش زدن اصولی آنها.

بهترین پنکیک های گریم :

فلورما(فلورمار در پنجمین دهه فعالیت خود ، در بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است و با محصولات برندهای مطرح دنیا در حال رقابت است. برای انتخاب بهترین پنکیک می‌توانید ، بدون شک پنکک فلورما را در گزینه‌های خرید خود قرار دهید. در ساخت این محصولات از روغن‌های گیاهی و تقویت‌کننده‌های مرغوب نیز استفاده شده است.)
مای(پنکیک مای خاصیت مات‌کنندگی دارد و از همین جهت برای پوست‌های چرب مناسب است. پوشانندگی پنکیک مای عالی است ، اما دارای SPF محافظ در برابر اشعه آسیب‌ رسان آفتاب نیست و باید از ضدآفتاب جداگانه استفاده کنید. از این محصول می‌توانید به عنوان پودر تثبیت آرایش خود نیز بهره ببرید.)
کالیستا:(پنکیک کالیستا سری Smooth شماره CP02 به عنوان یکی از بهترین پنکیک های ایرانی ، با درب زرد رنگش انتخابی جوان‌پسند و شاد است. پنکیک اسموت کالیستا یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ خانم‌ها را حل می‌کند. او به شما کمک می‌کند پوستی عاری از جای جوش ، برآمدگی و لک داشته باشید.)
این لی:(.پنکیک این لی فاقد چربی است و با یک طراحی شکیل و مجهز بی‌شک یکی از بهترین پنکیک های موجود در بازار لوازم آرایش ایرانی است.از دیگر ویژگی‌های مثبت پنکیک این لی این است که بافت سبکی دارد. به همین دلیل هم برای استفاده روزمره مناسب است و هم برای زمانی که به مهمانی می‌روید.)
لورآل:( با ماندگاری ۲۴ ساعته ، یک محصول کاملا حرفه‌ای برای آرایش مهمانی محسوب می‌شود. اگر قصد دارید یک پوست بی‌نظیر داشته باشید ، کافی است آن را از پنکیک لورآل بخواهید.)
بورژوآ(.در ساخت پنکیک بورژوآ  از خواص درمانی میوه‌ها استفاده شده است تا بافت‌های صدمه‌دیده پوست درمان شود و چهره‌ای شاداب‌تر از همیشه به فرد ببخشد.)
ورسای( پنکیک ورسای حاوی ویتامین و مرطوب کننده بوده و سبب تقویت پوست می‌شود. مصرف این محصول پوست را یکدست و یکنواخت کرده و جلوه‌ای زیبا به پوست می‌دهد.)
میستار( این محصول از ایجاد هر گونه جلوه براق روی پوست جلوگیری می‌کند.فرمولاسیون حرفه‌ای پنکیک میستار خاصیت آبرسانی به پوست دارد. در ساخت این محصول از روغن کاپریکا پیلینگ تری‌گلیسیرید استفاده شده که باعث جلوگیری از خشکی پوست می‌شود.)
 روش مصرف :

اسفنج آرایشی را خیس کنید
خیس کردن ابر آرایش یک روش برای استفاده از پنکیک است.یک روش استفاده از پنکیک مخصوص گریم، به‌کارگیری ابر یا اسنفج آرایشی خیس است. پس یک ابر متراکم آرایشی را در آب خیس کنید و به کمک آن پنکیک بزنید. جالب است بدانید مقدار خیس بودن ابر آرایشی،‌ تراکم لایه پنکیک گریم را مشخص می‌کند. به‌ هر اندازه که ابر خیس باشد،‌ به همان اندازه پنکیک گریم لایه سبک تری را روی صورت ایجاد می‌کند.

برای پوشش معمولی پیشنهاد می‌کنیم ابتدا ابر را خیس کنید و سپس آن را فشار دهید تا آبِ ابر آرایشی گرفته شود؛
برای پوشش بیشتر و سبک تر، ابر را خیس کنید و سپس به‌میزان کمی فشار دهید تا آب بیشتری با پنکیک گریم ترکیب شود؛
دقت داشته باشید اگر ابر بیش از حد خیس باشد ترکیبات پنکیک به‌طور ناهموار و نامرتب روی صورت قرار می‌گیرند؛
از آنجایی که پنکیک گریم پوشش بسیار زیادی دارد، بهتر است رنگ آن را دو یا سه درجه روشن‌تر نسبت به رنگ پوست انتخاب نمایید.
۲. ابر آرایشی را به پنکیک گریم آغشته کنید
در روش استفاده از پنکیک باید ابر آرایشی خیس را به آن آغشته کنید.در این روش استفاده از پنکیک، باید ابر آرایشی خیس را به‌آرامی داخل ظرف پنکیک گریم نمایید. اگر پوشش ملایمی را از پنکیک انتظار دارید، بهتر است ابر را با فشار به‌داخل ظرف پنکیک فرو نبرید؛ چراکه فشاری که به ابر وارد می‌کنید باعث انتقال مواد بیشتری به آن می‌شود. توجه داشته باشید وسواس و دقت در خرید بهترین مارک پنکیک گریم در این مرحله اهمیت زیادی دارد؛ چون کیفیت پنکیک ها، پوشش بیشتر آن‌‌ها را به‌دنبال دارند.

۳. پنکیک‌ گریم را به صورت بمالید
در این روش استفاده از پنکیک‌ مخصوص گریم، ابر‌ آرایشی را را به صورت بمالیدتا این قسمت کار، روش استفاده از پنکیک را به درستی در پیش گرفته‌اید. در ادامه پس از اینکه ابر آرایشی را به‌میزان دل‌خواه به پنکیک گریم آغشته‌ کردید نوبت پنکیک‌ زدن فرا می‌رسد. سعی کنید در یک مرحله تا جایی که می‌توانید به تمام قسمت‌های صورت پنکیک بزنید و سپس دوباره ابر آرایشی را داخل ظرف پنکیک فرو کنید.

هیچ‌ جایی از صورت نباید از قلم بیافتد و گونه ها، بینی، پیشانی و حتی پلک های خود را پنکیک بزنید. اگر رنگ پنکیکی که انتخاب کرده‌اید نسبت به طیف طبیعی پوست شما تفاوت دارد، پیشنهاد می‌کنیم تمام گردن را هم پنکیک بزنید و مالیدن پنکیک به پشت گوش ها را فراموش نکنید؛
اگر به‌دنبال پوششی نازک از پنکیک هستید، ابر آرایشی را با حرکات ملایم و سریع به پوست بمالید تا پنکیک پوشش کمتری روی صورت پیدا کند.
۴. پنکیک گریم را به تمام قسمت های صورت بمالید
بهترین روش استفاده از پنکیک مالیدن آن به تمام قسمت های صورت است.بهترین روش استفاده از پنکیک، مالیدن آن به تمام قسمت های صورت است. پس از مالیدن پنکیک به‌ قسمت‌های مختلف صورت، باید ابتدا ابر آرایشی را حسابی فشار دهید تا آب اضافی آن گرفته شود. سپس با قسمت تمیز ابر که به آن پنکیک نزده‌اید، ترکیبات پنکیک را روی صورت بمالید و قسمت‌هایی که از قلم افتاده را حسابی پوشش دهید. از مالیدن پنکیک به قسمت بین دو چشم، گوشه های بینی،‌ دهان و چشم ها غافل نشوید.

پنکیک‌ را صاف و یکدست روی صورت پخش کنید و ناهماهنگی‌ها را برطرف کنید.
۵. پنکیک گریم باید حسابی خشک شود
پنکیک گریم باید حسابی خشک شودفرقی در میان مارک های مختلف پنکیک وجود ندارد و حتی اگر بهترین مارک پنکیک مخصوص گریم را خریده باشید، باز هم باید اجازه دهید تا ترکیبات پنکیک حسابی روی صورت خشک شود. اگر انتظار پوششی ملایم را از پنکیک گریم داشته‌اید، اما پس از خشک شدن متوجه شدید که لایه ضخیمی روی پوست مالیده‌اید و پنکیک تراکم زیادی دارد، می‌توانید با یک دستمال مرطوب، پنکیک اضافی روی پوست را پاک کنید.

۶. پنکیک گریم را تثبیت کنید
پنکیک گریم را تثبیت کنیدبا کمک برس یا ابر آرایشی،‌ لایه‌ای نازک از پودر فیکس کننده آرایش روی صورت بمالید تا پنکیک گریم حسابی روی صورت شما ثبات پیدا کند. توجه داشته باشید پودر تثبیت کننده یا به اصطلاح فیکساتور را باید زمانی روی صورت بزنید که پنکیک گریم حسابی خشک شده باشد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر