یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اسکراب با لایه برداری چه فرقی دارد

عکس, اسکراب با لایه برداری چه فرقی دارد
آیا اسکراب پوست همان لایه برداری از پوست است ؟ هر چند وقت یکبار باید صورت خود را اسکراپ کنیم و چگونه ؟ در واقع اسکراپ همان برداشتن لایه های سطحی پوست است اما با لایه برداری فرق دارد چون در لایه برداری به لایه های عمیق تر پوست نفود میکنیم اما در اسکراپ به لایه های سطحی پوست. پس اسکراپ برای پوست ما خطر کمتری دارد و بهتر است آن را هفته‌ای یک یا دو مرتبه انجام  دهید.  اسکراب پوست، سلول‌های مرده را از سطح پوست پاک می کند و آلودگی‌ها را از منافذ پوست خارج کرده و پوست را نرم و لطیف می‌کند. به یاد داشته باشید که اسکراب، تفریح و سرگرمی نیست و اگر با دقت و به درستی صورت نپذیرد، آسیب‌های جدی به پوست وارد می‌آورد. برخی از افراد با استفاده افراطی و خشن از اسکراب‌ها باعث صدمات و خراش‌ پوست می شوند. پس از اسکراپ همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید زیرا پوست نسبت به نور واکنش نشان خواهد داد. در این پست اسکراب های خانگی و بی خطر را برای از بین بردن سلول های مرده سطح پوست شما آموزش می دهیم.
اسکراب قهوه :  برای درست کردن آن یک قاشق غذا خوری دانه قهوه (ترجیحا قهوه تازه‌دم‌کرده) را با ۱ قاشق غذاخوری ماست اضافه کرده و خوب هم می زنید. بگذارید به مدت دو دقیقه روی پوست خود ماساژ دهید و بگذارید به مدت ۵ دقیقه روی پوست شما بماند.
اسکراب لیمو و شکر : این اسکراب به خصوص برای پوست های چرب معجزه می کند. برای درست کردن آن ابتدا ۱ قاشق چای‌خوری آب‌لیموی طبیعی را با ۲ قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و چند قطره عسل یا روغن زیتون ترکیب می کنید. مواد را ۲ تا ۳ دقیقه روی پوستتان اسکراب کنید و سپس با آب بشویید.مواد را آن‌قدر هم نزنید که شکر آب شود. بعد از شستن صورت از مرطوب‌کننده استفاده کنید.رای پوست چرب

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر