یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اسکراب های خانگی برای رهایی از شر دانه های سرسیاه روی بینی

عکس, اسکراب های خانگی برای رهایی از شر دانه های سرسیاه روی بینی

دانه های ریز سیاه روی بینی که به آن جوشهای سر سیاه ریز می گویند می توانند به سادگی با ماسکهای خانگی از بین بروند . در این پست از یاس فان شما را با چند نمونه از اسکراب های خانگی برای اینکار آشنا می کنیم.

از بین بردن جوش سر سیاه روی بینی با آرد ذرت و سرکه :یک قاشق چای خوری آرد ذرت را با چند قطره سرکه مخلوط کنید تا مخلوط خمیری بدست بیاید. خمیر را بر روی جوش‌های سرسیاه مالیده و پس از ۲۰ دقیقه آن را پاک کنید. این خمیر هم برای درمان جوش‌های سر سیاه کارساز است.

از بین بردن جوش سر سیاه روی بینی با سیب زمینی رنده شده :سیب زمینی تازه را رنده و بر روی بینی خود بمالید و بعد از ۵ دقیقه آن را پاک نمایید! حالا بینی خود را با یک لیف حمام مرطوب پاک کنید. این هم راه درمانی خوبی برای دانه‌های سرسیاه است!

از بین بردن جوش سر سیاه روی بینی با ماسک خاک رس:ماسک خاک رس ثابت کرده که در از بین بردن دانه‌های سر سیاه بسیار مفید واقع میشود! این ماسک از مواد صد در صد طبیعی ساخته شده و مقرون به صرفه نیز هست.

از بین بردن جوش سر سیاه روی بینی با لیمو و شکر:یک قاشق چای خوری شکر و چند قطره آب لیموی تازه را با هم مخلوط نمایید. حالا این مخلوط را بر روی بینی خود بگزارید و به آرامی به صورت دایره وار آن را بمالید. این مخلوط واقعاً در خلاص شدن از شر دانه‌های سر سیاه کمکتان خواهد کرد

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر