یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

اطلاعاتی مفید درباره رژ لب حرارتی

عکس, اطلاعاتی مفید درباره رژ لب حرارتی

در حقیقت این محصولات به رژ لب های جادویی معروف هستند. رژهای حرارتی در ابتدا بی رنگ هستند، اما با گذر زمان رنگ آن ها تغییر می‌کنند.از رنگ های این نوع رژها می‌توان به رنگ‌های صورتی، هلویی و مرجانی اشاره کرد. رژ حرارتی علاوه بر این که رنگ لب ها را به صورت بسیار طبیعی تغییر می‌دهد، باعث براق شدن آن نیز می‌شود. این رژها در دو حالت مایع و جامد تولید می‌شوندکه هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

فرمولاسیون این رژ لب ها به گونه ای است که با توجه به درجه حرارت بدن و پی اچ آن تغییر رنگ می‌دهند. هر چقدر درجه حرارت بالاتر باشد رنگ نهایی رژ حرارتی نیز تندتر خواهد بود.

یکی از ویژگی های این محصولات رنگ نهایی که به لب ها می دهند، می باشد. به عبارت دیگر رنگ رژ لب های حرارتی روی لب و چهره افراد با هم متفاوت می باشند. در واقع قرار نیست رژ لب استفاده شده توسط دو نفر یک رنگ را داشته باشد، زیرا رنگ آن ها متناسب با حرارت و دمای بدن فرد مصرف کننده تغییر می کنند.اکثر رژ لب ها به دلیل رنگی بودن دارای سرب هستند، اما رژلب های حرارتی فاقد سرب می باشند. در حقیقت یکی از ویژگی های بسیار مهم این نوع رژ لب‌ها عدم وجود سرب در فرمولاسیون آن هاست.

ماتیک حرارتی را می توان به عنوان نرم کننده لب و برای رفع خشکی لب ها استفاده کرد. عمده ترکیبات موجود در ساختار رژهای حرارتی مربوط به روغن های گیاهی است. در حقیقت ۴۰ تا ۵۰ درصد مواد تشکیل دهنده این محصول را روغن، ۲۰ درصد آن را موم، ۲۰ درصد را چربی و بقیه را نرم کننده ها تشکیل داده اند. در نتیجه این محصول نوعی رژ لب درمانی جهت خشکی لب محسوب می‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر