یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

افتادن دندان در خواب شکستن دندان تعبیرش چیست

عکس, افتادن دندان در خواب شکستن دندان تعبیرش چیست

تمام مفسران خواب و حتی دین اسلام دندان را نماد اعضای خانواده می دانند. چهارتا دندون جلو فرزند و خواهر و برادر هستند، دندون های نیش نماد عموها و عمه‌ها هستند، سایر دندان‌ها نماد از فامیل‌های دورتر هستن. بسته به جزئیات خواب می تونید خواب رو تا تعبیر کنید.

اگر دندون هایی که توی خواب می‌بینید سیاه و پوسیده باشن، رویا در واقع می‌تونه بروز بیماری و مشکلات سلامتی رو پیشگویی کنه. شما نباید زیاد کار کنید و به خودتون فشار بیارید چون احتمالا باعث مریضیتون می‌شه و برای سلامتیتون مضره.دیدن دندون های سیاه و خراب همچنین می‌تونه نمادی از درگیری پنهانی باشه. شما نارضایتی خودتون رو به صورت آشکار ابراز نمی‌کنید و این فقط روابط شما را خراب می کنه. سعی کنید با شخص مورد نظرتو ملاقات کنید و صمیمانه صحبت کنید.

اگه توی خواب دیده بشه که دندون شخص از دهنش میوفته بیرون تعبیرش اینه که شما شخصیت حمایتگری برای خانواده تون هستید. شما چنان نگران هستید که خوانواده تون رو از دست بدید که این افکار و ترس ها ی شما توی خوابتون منعکس شده
دیدن دندان لق توی خواب هم تعبیری مشابه چیزی که گفته شد رو داره و می تونه علامت این باشه که شما مجبور بشید برای رسیدن به هدف هاتون سختی‌های زیادی رو تحمل کنید و همچنین نشانه‌ی این باشه که شخص مجبور بشه از خیلی چیزها بگذره.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر