یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

اکستنشن مژه کلاسیک و سه بعدی کدام بهتر است

عکس, اکستنشن مژه کلاسیک و سه بعدی کدام بهتر است

اکستنشن مژه انواع مختلفی دارد و نگذارید آرایشگر بنا بر سلیقه و خواست خودش برای شما مژه را انتخاب کند. اکستنشن مژه کلاسیک ، سه بعدی و … که در  این پست به معرفی و مقایسه این روش ها خواهیم پرداخت.

اگر شما می خواهید ظاهر مژه های شما کاملا طبیعی باشد و با نگاه اول بیینده متوجه نشود که شما اکستنشن مژه کرده اید بهترین انتخاب برای شما اکستنشن مژه کلاسیک است چون این روش کاملا طبیعی و نچرال است. اما اگر می خواهید اکستنشن شما خیلی پرپشت و عروسکی باشد و نگران تابلو بودن آن نبودید شما می توانید از اکستنشن مژه سه بعدی یا والیوم استفاده کنید. البته نوع دیگری از اکستنش هم هست که به آن اکستنشن مژه مگا والیوم است که در آن ظاهر مژه کاملا غیر طبیعی و پر پشت است و بیشتر به درد مجالس و مهمانی ها می خورد.

اکستنشن مژه کلاسیک :در این روش اکستنشن مژه ، مژه های مصنوعی مجزا و به صورت یکی یکی با استفاده از یک چسب روشن و یا مشکی مخصوص کاشت مژه ، مژه های مصنوعی را به پلک های شما می چسبانند . دوام مژه ها در این روش کاشت ۴ تا ۶ هفته است که معمولا برای هر چشم می توان از ۶۰ تا ۸۰ مژه استفاده کرد . جنس مژه های مخصوص اکستنشن می تواند از جنس موی انسان ، موی سمور ، موی اسب و فیبر های مصنوعی و یا ابریشم باشد .

اکستنشن مژه سه بعدی یا والیوم:در این روش به هر تار مژه های طبیعی فرد بین ۲ تا ۵ تار مژه ابریشمی بسیار نازک و سبک چسبده می شود که البته تعداد آن ها با در نظر گرفتن ضخامت و قدرت تحمل مژه های طبیعی فرد مشتری بستگی دارد . جالب است این نکته را بدانید که اکستنشن مژه والیوم هم سبک تر از اکستنشن کلاسیک می باشد و هم سبک تر از آن است .

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر