یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اکسیژن خون با این خوراکی ها زیاد می شود

عکس, اکسیژن خون با این خوراکی ها زیاد می شود

اکسیژن خون نرمال با دستگاه پالس شمار باید بین ۹۵ تا ۱۰۰ متغیر باشد . اگر این عدد بین ۹۴ تا ۸۶ متغیر بود به احتمال زیاد ریه های شما درگیر بیماری کرونا یا بیماریهای عفونی دیگر شده است و شرابط مناسب نیست و باید به پزشک مراجعه کنید. البته دقت داشته باشید در صورت کاشت ناخن لاک ناخن یا سرد بودن انگشت عدد نشان داده شده برای اکسیژن شما خطا دارد. در صورت پایین بودن اکسیژن چه خوراکی هایی برای ما مناسب است ؟ در این پست زا یاس فان شما را با این خوراکی ها آشنا می کنیم.

۱. انار : انار حاوی آهن، مس، زینک، ویتامین‌های B ۳ و B ۶ و کولین است. این میوه از طریق افزایش نیتریک اکسید و بهبود فرآیند انتقال اکسیژن، جریان خون را بهبود می‌بخشد. مصرف میوه‌ی انار یا آب انار تازه به انبساط رگ‌های خونی کمک می‌کند و از این راه جریان خون را افزایش می‌دهد.برای بهره‌مندی از خواص این میوه‌ی سرخ‌رنگ، روزانه یک انار میل کنید یا ۳۷۵ میلی‌لیتر آب انار بنوشید. همچنین می‌توانید انار را به سالاد اضافه کرده و میل کنید.

۲. کاهو :کاهو منبع عالی ویتامین A، B ۳، B ۵، B ۶، E و C، فولات، آهن، پتاسیم و زینک و سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی، چون کاروتنوئیدهاست. یک مطالعه روی حیوانات نشان داده است که مصرف کاهو از آسیب بافتی ناشی از استرس اکسیداتیو (اکسیداسیون بافت) جلوگیری می‌کند، سنتز لیپید‌ها (متابولیسم لیپیدها) را بهبود می‌بخشد و خطر بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش می‌دهد.

۳. حبوبات:حبوبات از جمله عدس، نخود، لوبیا قرمز و لوبیا چیتی سرشار از آهن، پتاسیم، زینک و ویتامین B و منابع عالی پروتئین گیاهی و بدون چربی هستند. مصرف حبوبات به کاهش فشار خون بالا، کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ و مدیریت وزن کمک می‌کند.

۴. لبنیات:شیر، ماست و پنیر سرشار از کلسیم، زینک، ویتامین‌های گروه B، ویتامین D، پروبیوتیک‌ها، پروتئین‌ها و چربی‌های سالم هستند. مصرف محصولات لبنی کم‌چرب می‌تواند به کاهش خطر بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت نوع ۲ کمک شایانی کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر