یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

اگرمیخواهی سطح خودت را بالا بکشی و متوسط نباشی بخوان

عکس, اگرمیخواهی سطح خودت را بالا بکشی و متوسط نباشی بخوان

شاید شما هم از معمولی بودن از پیشرفت نکردن و از حد وسط بودن در زندگی خود خسته شده اید خیلی خوب وقت آن است که با کمک روشهای روانشناسی به اوج برسی و در مسیر پیشرفت زندگی ات بالا بروی. در این پست زا یاس فان ما تکنیک های پیشرفت و متوسط نبودن را برای شما قرار داده ایم.

راه خود را بروید:اگر توجه کرده باشید دیده‌اید، افرادی که به اهداف بزرگ دست می‌یابند کسانی هستند که از الگو‌های عادی دور شده‌اند.وقتی مسیر و مراحل مشابهی را که دیگران رفته‌اند، دنبال کنید، نمی‌توانید نتایج متفاوتی انتظار داشته باشید. جرات کنید راهی را انتخاب کنید که کمتر کسی آن را پیموده است، هرچند که مشکلات و دردسر‌های بیشتری داشته باشد.

یک هدف یا رؤیا برای انجام دادن تعیین کنید:من فکر می‌کنم وقتی ما فاقد رؤیا یا هدفی برای رسیدن و انجام دادن هستیم، متوسط بودن می‌تواند به‌راحتی در زندگی ما جا بیفتد. به همین دلیل هیچ دارویی بهتر از این نیست که به چیزی فکر کنید که می‌خواهید به آن برسید و برای آن شروع به کار کنید.

با افرادی رفت‌وآمد کنید که به شما انگیزه می‌دهند:اگر با افراد متوسط ارتباط برقرار کنید، درست مانند آن‌ها فکر و رفتار می‌کنید. این حرف من را اشتباه نگیرید. من نمی‌گویم به تمام روابط خود پایان دهید، اما برایتان خوب است که افرادی را وارد زندگی خود کنید که به شما الهام و انگیزه می‌دهند.

ریسک کنید، حتی اگر مردم فکر کنند شما دیوانه‌اید:زندگی بدون خطر کردن بسیار خسته‌کننده است و شمارا در معمولی بودن غرق خواهد کرد. خوب است به شغلی اکتفا کنید که به بتوانید قبض‌های ماهانه را پرداخت کنید، اما مطمئناً زندگی چیز‌های بیشتری از این دارد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر